Ahad, 5 Mei 2013

PRU 13....05/05/2013

bunda sudah...anda bagaimana?

                  Bismillahirrahmanirrahim...

As Salam,

Alhamdulillah, bunda baru selesai menunaikan tanggungjawab kepada negara dengan memilih untuk mengundi... Kalian bagaimana?

suasana ditempat mengundi
suasana tempat / dewan mengundi di tempat bunda

                   
 

36 ulasan:

  1. Alhamdulillah...selamat sudah.

    BalasPadam
  2. najihah belom keluor mengundi laaagi ~

    In Shaaa Allah petang nie keluor :)

    BalasPadam
  3. salam..
    tahniah bunda..
    ^^

    BalasPadam
  4. syukur daddy pun dah selesai mengundi kul 10.30 pagi td..

    BalasPadam
    Balasan
    1. bunda dan anak pukul 9.30 pg tadi..

      Padam
  5. Salam Bunda..
    hihi..sama meriahnya kt tempat cma..
    cma pun sudah! :)

    BalasPadam
  6. saya belum layak mengundi lagi Bunda...PRU akan dtg baru layak...

    BalasPadam
  7. bez tol pengalaman first time mengundi td..
    hihi

    BalasPadam
  8. Alhamdulillah =) sy mgundi td xdelah kena bratur cmni..

    BalasPadam
  9. Salam manis di waktu malam... :)

    Ummi datang singgah sekejap di sini ya....meriahnya undi...macam harirayalah... :)..

    BalasPadam
  10. salam bunda =)

    samala dgn tmpt yaya..beratur pnjng..
    tp xde lame mana pon dorang beratur..yaya tgok..
    ehh tgok je ke yaya ni..hehe ;p

    BalasPadam
  11. tahniah Bunda -.-'. Bunda tersangat ohsem sebab sudah menunaikan tanggungjawab :) jemput ke belog anakanda tasnim ye bunda.

    BalasPadam
  12. sudah dgn jayanya..hihi result pun dah tau...:)

    BalasPadam
  13. Dakwat kat jari pun masih ada lagi ni...

    BalasPadam
  14. salam bunda
    Lawatan tirana aduka

    BalasPadam
  15. alhamdulilah dah tunaikan tangggungjawab

    BalasPadam
  16. Alhamdulillah sudah.

    :)

    First time mengundi rasa eksaited sgt

    :D

    BalasPadam
  17. salam Bunda . Alhamdulillah selesai sudah PRU13.

    BalasPadam
  18. Tahniah kerana berjaya melaksanakan kewajiban yang memiliki tanggung jawab besar

    BalasPadam
  19. Kakak undi petang dah nak habis waktu sebab hantar anak balik asrama dulu baru mengundi... petang senang tak payah beratur pun sebab dah tak ada org..

    BalasPadam
  20. saya pun telah menunaikkan tanggungjawab..^^

    BalasPadam
  21. BUNDA, BUNDA, PRU14 NANTI GUNA INAI, CANTIK SIKIT YA...

    BalasPadam
  22. puteri pun dah undi semalam.. :)

    BalasPadam
  23. tahun ni lama nya beratur nak mengundi...rsa macam pening nak pitam pun ada...tapi tunggu juga la demi tanggungjawab..kesian jugak org tua2 yg dh tak brdaya di saluran 1.ramainya manusia keluar megundi tahun ni...kan?

    BalasPadam
  24. Kunjungan Perdana ...!.
    Jarak kita boleh jauh Bundaku
    seragam kita boleh beda ayahandaku
    warna kulit boleh tidak sama saudaraku
    Tapi usahakan hati ini harus sama

    Assalamu'alaikum Waroh matullahi wabarokatu ...

    BalasPadam
  25. Alhamdulillah..selesai sudah ^_^

    BalasPadam
  26. selesai dah... dan terimalah keputusan dgn redha ye

    BalasPadam
  27. yeah! mas pun buat kali pertama sudah menjalankan tanggungjawab pada negara..Allhamdullilah

    BalasPadam