Jumaat, 20 September 2013

BerDoalah .. Mohonlah daripada Nya..




Bismillahirrahmanirrahim...

As Salam,

                                           Doa ku hari ini..

        Ya Allah, syukur ku kehadrat Mu kerana mengizinkan aku bernafas dan
                                  menghirup udara segar pagi ini...
        
         Ya Allah, ampunkanlah aku jika sering mengeluh... Bimbinglah aku
                        untuk selalu bisa bersyukur atas Rahmat Mu....

                                                 .... aamiin...


p/s:  Ambillah kesempatan untuk berdoa ketika hati sedang lembut, kerana itu adalah rahmat... wallahu'alam..

       

41 ulasan:

  1. awalnya Bunda bangun hehe...saya pun bgn awal menyediakan bekal suami ke tempat keje

    BalasPadam
    Balasan
    1. biasa bunda bangun 5 pg..kdg buat bekal ank2 jg...3 pg td bunda dikejutkn msg wechat dr adik yg sdg buat haji..tiba2 dtg sayu, sebak, pilunyer tk dpt digmbarkn..hanya Allah aje yg mngetahuinye...ape lg bila melihat foto2 adik dlm ihram berlatarkn belakangkn Kaabah...langsung tak blh tido, terus ambil wuduk..

      tiba2 kamsiah n fais masuk..terubat rasanye hati ini dapat meluahkn prasaan..

      Betapa besarnya kuasa Mu Ya Allah...dgn melihat foto Kaabah saja hati ini bagai kn terpanggil..

      Subhanallah...Allahuakbar...ampunkanlah dosa2 ku Ya Allah..

      Padam
  2. Amin Ya Allah =) doa snjata umat islam, doa juga tanda kita ni bersyukur kepadaNya..Salam jumaat Bunda..Alhamdulillah, syukur diberi kesempatan dpt bertemu jumaat harini..

    BalasPadam
  3. semoga apa yang kita doakan..termakbul..insyaAllah

    BalasPadam
  4. Ameen ya Allah....hamba Allah yg tidak mau meminta dan berdoa kpdNYA dikatakan sebagai hamba yg sombong....nauzubillah...moga dijauhkan dr golongan yg sombong ini.....

    Salam jumaat bunda

    BalasPadam
  5. salam bunda
    Pagi jumaat yg indah ta di sini..
    Terima kasih sudi lapangkan masa ke tempat ta..

    BalasPadam
  6. Amiin..semoga doa bunda dan kita semua dimakbuljan yang esa

    BalasPadam
  7. Kita semua sedar yg apa kemampuan kita kalau tidak dgn keredhaan Allah. Terbaik utk membantu adalah doa kita. Moga setiap doa kita didengari olehNya...

    BalasPadam
  8. Amin, awal Bunda bangun. Suka Nor ayat berdoa ketika hati masih lembut :). Semoga ketika sentiasa dalam rahmatNya.

    BalasPadam
  9. berdoalah.. pasti Allah akan kabulkan.. :)

    BalasPadam
  10. Saya berdoa agar mak ayah saya senantiasa sihat menjalani hari-hari mereka.
    ya Allah, makbulkan lah doa ku ini.

    BalasPadam
  11. amin... amin ya Allah, kepadaMu aku meminta...

    BalasPadam
  12. Amin.. Semoga dia kita dimakbulkan Allah.

    BalasPadam
  13. sama sama kita berdoa dan terus berdoa moga Allah SWT makbulkan doa kita :)

    BalasPadam
  14. terima kasih Bonda atas peringatan ini. :")

    BalasPadam
  15. jumaat yang indah..
    terima kasih kerana mengingati..

    www.freevitamin.my

    BalasPadam
  16. salam Jumaat yang ceria untuk bunda :)

    alhamdulillah saya suka sangat hari ni baca entri kawan2,macam doa & ilmu saya dapat.amin untuk doa di atas,bunda :)

    BalasPadam
  17. Amin...semoga beroleh segala kebaikan..

    BalasPadam
  18. Salam Jumaat Bunda..
    insyaAllah akan sentiasa berDOA..:)

    BalasPadam
  19. asalam Bunda..sesungguhnya Allah itu Maha Kaya..maka jangan lah kita sombong kerana enggan memohon dariNya..insyaallah semuga Allah sntiasa memandang kita dengan penuh rahmatNya..aamiin

    BalasPadam
  20. aminn..inshaAllah doa pada hari jumaat akan lebih mudah dimakbulkan :)

    BalasPadam
  21. Setiap hari bangun pagi saya juga tak pernah lupa memanjatkan kesyukuran kpd Allah kerana memberi sehari lagi waktu utk menyedut oksigen yg dibekalkanNya. Dan esok kita belum tahu sama ada masih dapat bangun menyedut udara seperti hari ini dan hari-hari sebelumnya....

    BalasPadam
  22. Salam Bunda...
    Alhamdulillah..
    Bunda buat CMa turut berdoa hari ni...
    terima kasih bunda..
    insyaAllah.. akan amalkan :)

    BalasPadam
  23. amin amin ya rabbal alamin... :)

    salam jumaat bunda!

    BalasPadam
  24. Amiin. Salam jumaat dan salam kenal bunda.

    BalasPadam
  25. salam jumaat.. amin.. insya-Allah bunda.. :D

    BalasPadam
  26. Salam jumaat Bunda.. Semoga apa yg kita doa kan akan dimakbulkan Amin...

    BalasPadam
  27. Semoga apa yg kita doakan dimakbulkan Allah S.W.T. Amin...

    BalasPadam
  28. Doalah senjata kita umat Islam yang paling besar. Gunakanlah ia... Semoga dimakbulkan Allah SWT...

    p/s: Mungkinkah permintaan bunda tertunai kali ini? Sila pastikannya sendiri...

    BalasPadam
  29. salam.berdoa akan buat hati kita bahagian dan rasa tenang

    BalasPadam
  30. berdoalah disepertiga mlm. ia pasti akan dimakbulkan oleh Allah.

    BalasPadam
  31. assalamualaikum bunda..terima kasih perkongsiannya.. Ya Allah hanya padamu aku meminta dan berserah

    BalasPadam
  32. amin...doa adalah kunci segala masaalah..^^

    BalasPadam
  33. Doa..hari2 memang bagus..aminnn...

    BalasPadam
  34. Nisa sentiasa berdoa. Doakan buat saya juga ya? Semoga dijodohkan dengan seorang yang beriman dan penyayang, dimurahkan rezqi dan diberikan kesihatan yang baik. Ameen :3

    BalasPadam