Khamis, 20 Mac 2014

Selawat Perdana





Bismillahirrahmanirrahim,
As Salam...

Alhamdulillah, segala pujian dan syukur kepada Allah SWT,  satu program
SELAWAT PERDANA 
"Malam Cinta Allah Dan Rasul 1435H" akan di adakan pada
Jumaat 21 Mac 2014 jam 8.00 malam di Dataran Masjid Putra,
Presint 1, Putrajaya.

Selawat Perdana "Malam Cinta Allah Dan Rasul 1435H" adalah satu program berselawat kepada
Junjungan Besar Nabi Muhammad SAW.
Selawat bersama Habib Syech Bin Abdul Qodir Asseqaf dan
Habib Ali Zaenal Abidin Al-Hamid.

Jemputan yang turut serta:  Al-Mulid, In-Team, Imam Muda dan Pencetus Ummah.
Para muslimin dan muslimat di jemput hadir beramai-ramai dan
di galakkan berpakaian serba putih.

KESATUAN, PERPADUAN, PERSAUDARAAN.



32 ulasan:

  1. Alhamdulillah bestnya.. Sy sll x dpt ikut serta tp saya akan tgk video2 ni kt youtube kak.. Ehh esok mlm bukan ke Habib Ali ada di masjid setiawangsa yg sll sy sertai tu.. Kalau dia x ada di setiawangsa esok sy nk cuba pergi di putrajaya .. InshaAllah

    BalasPadam
  2. Subhanallah walhamdulillah... bestnya. T kasih atas perkongsian info Bunda.. :)

    BalasPadam
  3. Hmmm ada nampak iklan program ni... sapa yang dekat boleh lah pi sana...

    BalasPadam
  4. boleh la pergi sesiapa yang terdekat dengan majlis nie..

    BalasPadam
  5. Bestnya. Teringin nak gi majlis2 mcm ni.

    BalasPadam
  6. Sholu ala Muhammad s.a.w...
    Meriah sungguh berselawat...

    BalasPadam
  7. Insyaallah kalau tiada halangan mungkin akan berada di sana.

    BalasPadam
  8. sure meriah majlis ni
    bunda pi gak ke?

    BalasPadam
  9. assalamualaikum bunda..
    singgah sini..
    mesti meriah program ni..

    BalasPadam
  10. bagusnya kalau dpat join majlis2 ilmu mcm ni !

    BalasPadam
  11. Assalamualaikum Bonda.Semoga berada dalam keadaan terbaik hendaknya.
    Teringin juga pergi ke Selawat Perdana di Putrajaya pada malam esok.
    Hendak bawa anak mendengar selawat.Ya Ha Na Na.Anak pun suka berqasidah.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalu dapat pergi...merasa sendiri dalam suasana disana kan lebih meriah kan..
      Zarif pun suka dengar selawat Ya Ha Na Na ...selalu suruh blk cd nyer...

      Padam
  12. Alhamdulillah... semoga banyak lagi program2 yang sebegini di negara kita nie kan bunda...

    BalasPadam
  13. bunda pergi tak nanti? mak aiza ada ajak pergi, tengok la dulu macam mana nanti..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bunda tak pergi....tengok siaran langsung kat tv jer nanti...

      Padam
  14. BIASANYA PROGRAM MACAM NI MEMANG RAMAI YANG HADIR.. MASA BUAT DI MELAKA DULU, PUNYALAH RAMAI UMAT.. ALHAMDULILLAH.

    BalasPadam
  15. alahaiii... buat kat Putrajaya....jenuh nak ngejo kaesana..... tahun lepas ada buat kat Ipoh..... musim raya....

    BalasPadam
  16. assalam bunda...insya Allah program begini sangat bermakna tentu amat ramai yg bertumpu menyertainya...

    BalasPadam
  17. Kebetulan pulak esok cuti. Insya Allah kalau tiada aral melintang, boleh juga ke sana.

    BalasPadam
  18. Utk mereka yg dekat2 jangan lupa menyertainya.....

    BalasPadam
  19. Selawat& Salam ke atas junjungan besar Nabi Muhammad S.A.W

    BalasPadam
  20. teringin gak nak pegi.. kalau dekat.. :)

    BalasPadam
  21. tengok promo kat tv dah rasa teruja, bersemangat.....berselawat amalan mulia..

    BalasPadam
  22. Tadi tengok TV baru tau...hanya mampu menonton sampai habis...

    BalasPadam
  23. kita jauh la bunda..kalau dekat nak jugak meramaikan lagi selawat perdana ni..tengok siaran langsung kat tv jer lah gamaknyer bunda :)

    BalasPadam
  24. salam bunda..

    cma tak pegi..tp sempat menonton di tv..

    BalasPadam
  25. Best la kak kalau dapat join. Tapi jauh sgt.

    BalasPadam
  26. mujur TV Al-Hijrah ada buat siaran langsung... dapat la sama2 berselawat...Alhamdulillah...

    BalasPadam
    Balasan
    1. TvRTM dan Astro Oasis pun ada juga...ehsan dari tv hijrah...NK

      Padam
  27. saya tengok LIVE dekat TV =)

    BalasPadam