Rabu, 21 Oktober 2015

WW @ Konvokesyen Universiti Malaya





...Tahniah anakanda ku Dr. Naz

Syukur Alhamdulillah....

48 ulasan:

  1. alhamdulillah..tahniah buat anak bunda dan tahniah juga buat bunda kerana melahirkan anak yang cemerlang

    BalasPadam
  2. Alhamdulillah... TAHNIAH Bunda... sgt memberi inspirasi.. moga sy pun dpt mendidik anak sy spt bunda... :)

    BalasPadam
  3. Syukur alhamdulillah KN.
    Kakak kalau tengok macam ini mesti terharu walau sebenarnya tumpang gembira
    Moga kakak ada peluang melihat anak-anak kakak berjaya macam anak KN

    Tahniah dari kakak!

    BalasPadam
  4. Tahniah KN..... Kalaulah saya jadi KN, mesti saya bangga KN....Syukurnya, seronoknya hanya Allah jer yg tahu betul tak KN?

    BalasPadam
  5. tahniah anakanda n bundanya...turut berbangga.

    BalasPadam
  6. Tahniah bunda atas didikan dan tahniah buat anakandanya atas kejayaan.

    BalasPadam
  7. wah tahniah buat anak dan bunda. Semuga menjadi Doktor yang berdedikasi. Nanti posting dekat mana?

    BalasPadam
  8. Alhamdulillah syukur..tahniah ye bunda..

    BalasPadam
  9. Salam Bunda,

    Tahniah untuk Naz!

    BalasPadam
  10. Tahniah Bunda.. tahniah juga pada anakandanya..

    BalasPadam
  11. tahniah
    Jemput singgah blog Nurfuzie.com
    Jom memriahkan GA cik en yang bernilai lebih dari rm1KGive Away Nurfuzie Dot Com #1 Bernilai RM1000
    Dan Entri terbaru di Veterinar | Cara Memberi Ubat Kepada Haiwan

    BalasPadam
  12. tahniah utk anakanda
    tahniah jugak utk si ibu yg melahirkan..

    BalasPadam
  13. Alhamdulillah
    Tahniah pd bunda punya anak cemerlang.

    BalasPadam
  14. Alhamdulillah... tahniah bunda dan anakanda bunda..

    #kipidap

    BalasPadam
  15. alhamdulillah
    tahniah buat bunda dan dr faiz..
    tumpng gembira

    smga saya juga dipermudahkan untuk mndidik anak anak sehingga berjaya di dunia dan akhirat. aamiin

    BalasPadam
  16. Alhamdulillah.. Semoga tercapai cita-cita..

    BalasPadam
  17. tumpang gembira...tahniah Bunda sekeluarga...

    BalasPadam
  18. tahniah utk anakanda Bunda ya
    mmg tkde yg lebih gembira selain melihat kejayaan anak2 kan Bunda

    BalasPadam
  19. Tahniah Dr Naz..
    Alhamdulillah.. inilah hasil didikan bunda..
    Semoga terus cemerlang utk Naz..

    BalasPadam
  20. Tahniah buat ibu dan Tn Doktor..
    Moga terus sukses!

    BalasPadam
  21. Salam, Alhamdulillah (n_n)
    Tahniah buat bunda dan anak bunda.. :)

    BalasPadam
  22. Asalam bunda , tahnia pada bunda dan tahnia pada Dr . Naz ya..sampaikan salam tahnia tau

    BalasPadam
  23. damai hati anak bunda dah berjaya...

    BalasPadam
  24. Tahniah Buat Bunda dan anak bunda. Semoga memberi semangat untuk kita semua lebih berjaya lagi.

    BalasPadam
  25. tahniah pada anak bunda dan seluruh keluarga... moga sukses di alam perkerjaan pula lepas ni

    BalasPadam
  26. Alhamdulillah...tahniah buat anakanda dan bunda.

    BalasPadam
  27. alhamdulilah ..tahniah bunda..:-))

    BalasPadam
  28. Alhamdulillah... tahniah bunda nora..

    terima kasih datang blog saya..

    terima kasih support entry utk kak Dr Singa..

    BalasPadam
  29. Tahniah Bunda, kejayaan anak kejayaan kita juga. Semoga Dr Naz akan sentiasa cemerlang dlm kerjayanya dan berjaya dunia dan akhirat..

    BalasPadam
  30. Tahniah bunda....tahniah dr Naz.....

    BalasPadam
  31. Tahniah bunda Dan Dr Naz...

    BalasPadam
  32. assalam bunda...singgah hari khamis

    BalasPadam
  33. Tahniah juga buat ibu dan ayahnya atas kejayaan mendidik...

    BalasPadam
  34. Alhamdulillah..tumpang gembira atas kejayaan Dr Naz..tahniah buat ibu ayah juga..

    BalasPadam
  35. Tahniah bunda..hehe..um terbaik

    BalasPadam
  36. alhamdulilah Bunda tahniah atas kejayaan anaknda Dr.Naz juga kepada Bunda yang berjaya mendidik anak dengan jayanya walau bersendirian..syukur Bunda

    BalasPadam
  37. Alhamdulilah, dengan kebesaran Karunia Nya sehingga bisa seperti ini Bunda.
    Selamat ya buat Dr.Naz

    BalasPadam
  38. alhamdulillah syukur...Tahniah buat anak Bunda

    BalasPadam
  39. Alhamdulillah, tahniah buat anakanda bunda serta bunda juga ^-^

    BalasPadam
  40. Alhamdulillah...Tahniah bunda. Tahniah Dr Naz.

    BalasPadam