Khamis, 9 Jun 2016

Zarif Bersukan




Bismillahirrahmanirrahim, As Salam....

Pada 23hb April lalu Tadika Zarif telah mengadakan acara sukan tahunan. Zarif adalah mengambil beberapa acara.  Malam nya Zarif wasaap call bunda suruh bunda datang kat padang pukul 8 pagi tengok dia bersukan, kan masa tu bunda tak sehat lagi...berjalan pun masih terhuyung hayang.


Bunda cuma bagitahu Zarif... " Mak tak sehat lagi, mak tak boleh pergi tengok Zarif, nanti Zarif buat betul-betul tau...lari laju-laju... kalau dapat hadiah bagitau mak"

Mummy Zarif wasaap bunda dari masa kesemasa sambil hantar gambar dan video Zarif dalam acara sukan tu. 


Dalam acara main leret bola dalam gelung ni Zarif dapat nombor 3.  Banyak lagi acara lain Zarif dapat hadiah termasuk medal... semuanya 5 hadiah.



***Besoknya Zarif datang rumah bunda, sebuklah dia bercerita sakan dia dapat banyak hadiah.... Alhamdulillah...

22 ulasan:

  1. Rasa kakak Zarif terkilan juga mak Nora dia tak ada sama di padang
    Sebab itulah bila dtg esoknya banyak cerita nak diberitahu.
    Sayang betul dia dgn KN dah macam mak dia aje.

    BalasPadam
  2. mesti seronok dengar celoteh pasal sukan zarif kan.. hehe

    BalasPadam
  3. saya dulu time anak2 tadika memang suka beno tengok sukan2 camni...kelaka je kadang2 tengok perangai anak dan kawan2 diorng...meraban2 je ada tu...hahaha...pandai la Zarif ni banyak dapat hadiah...selamat berpuasa bunda dan seluruh keluarga :)

    BalasPadam
  4. Seronoknya zarif..tahniah byk tu dpt hadiah..memamg acara sukan cmni buat anak2 happy..kita yg menumpang tengok ni pun teruja sama.mujur bunda tak sihat..klu tak mesti kt tepi padang jadi pompom girl.hehe

    BalasPadam
  5. anak anak saya semuanya tak aktif sukan.

    cucu-cucu pun nampaknya macam tu ler...

    BalasPadam
  6. budak2 bunda mmg diorg teruja nak bercerita..hihihi

    BalasPadam
  7. itu dgr nasihat bunda lari laju2...kn dh menang
    seronoknya zarif...

    BalasPadam
  8. Tahniah Zarif.

    Tukang Kebun agak terkilan tak dapat tengok Abby bersukan pertama kali bulan lepas sebab ada perjumpaan yang tidak dapat dielakkan.
    Nasib baik ada beberapa teman tolong ambilkan gambar dan video.
    Juga membantu tengokkan Abby sementara Tukang Kebun tiada dan kasi makan.

    BalasPadam
  9. wah banyak dapat hadiah tu...

    salam ramadhan bunda

    BalasPadam
  10. Tahniah zarif dapat banyak hadiah. Selamat berpuasa akak.

    BalasPadam
  11. Mesti seronok zarif dapat banyak hadiah. Selamat berpuasa buat akak dan keluarga.

    BalasPadam
  12. seronok tengok budak-budak berlari main sukan.

    BalasPadam
  13. Sayang sungguh Zarif pada Bunda.

    Seronok tengok budak-budak bersukan. Macam-macam keletah memang tak boleh tahan nak gelak.

    BalasPadam
  14. syok tengok muka Zarif ni..lembut mcm muka budak pompuan

    BalasPadam
  15. SALAM RAMADAN BUNDA...WAH HEBAT ZARIF BNYK MENANG ACARA SUKAN TAHNIAH

    BalasPadam
  16. Wahh Zarif kira hebat bersukan tu... tahniah. Membesar sebagai johan!! :)

    BalasPadam
  17. salam balas kunjungan..
    selamat berpuasa buat bunda & seisi keluarga...:)

    BalasPadam
  18. Salam ramadhan ye Bunda..
    Mesti Zarif bangga dapat tunjuk hadiah kat Bunda kan

    BalasPadam
  19. Salam ramadhan ye Bunda..
    Mesti Zarif bangga dapat tunjuk hadiah kat Bunda kan

    BalasPadam
  20. wahhh tahniah zarif... hebat hebat

    BalasPadam
  21. Kalau KN dapat datang pagi tu mestii dia suka tu KN...

    BalasPadam