Rabu, 26 Disember 2012

Wordless Wednesday / Zarif vs Zarifah

         




  Bismillahirrahmanirrahim..  As Salam,

1, 2, 3, Senyumm Tak Perlu Kata Apa-Apa, Senyummm...


80 ulasan:

  1. Zarif tetiba jd Zarifah plak yek..hi hi..comel

    BalasPadam
  2. comel gitu senyum,,
    hehe datang kunjungan balas dan follow kat nora :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. senmyum simpul..tksh follow bunda,,tasya

      Padam
  3. comel...
    rambut awan nano macam anak saya he..he..

    BalasPadam
    Balasan
    1. yess awan nano..ckp nak potog, marah sgt..

      Padam
  4. senyummm..sebagai sedekah..:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul tu cikZaniff ehh! macm sama jer..cikZarif

      Padam
  5. assalamualaikum kak nora....yer la senyum itu menawan ...:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. wsalam, senyum itu juga sedekah..

      Padam
  6. comel nye dia... cak cak..:)

    BalasPadam
  7. Hahaha...memula tak perasan. Bila baca tajuk betul2 barulah perasan. Comel, rambut kinting tu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. rambut kinting yg jd permasaalah nak sikat..tak sikat lagi mcm afro look, nk guntig mngamuk..

      Padam
  8. dia tengok apa kat atas tu...? ;D

    BalasPadam
    Balasan
    1. ada yg suruh dia senyum..maklum kawan dah penat br balek jln..

      Padam
  9. tengok ape tu tersenyum2. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. ada yg suh senyum..jenoh..tu yg jd senyum mcm terpakse jer tu..

      Padam
  10. heheh jadi zarifah ek=)cumilnyer cekak2 pinjam bleh?

    BalasPadam
    Balasan
    1. zarifah pun pinjam cekak kak nana..aunty Wan..

      Padam
  11. hihi.. senyum mata ke atas... :)

    BalasPadam
  12. hehe comel!!! ribbon untuk sy xde ke?? XD

    BalasPadam
    Balasan
    1. ribbon k nana pya..zarifah melaram

      Padam
  13. Amboi jeling punyalah tajam. Auntie pun senyum juga tau Zarifah.

    BalasPadam
    Balasan
    1. jelingan manje, senyuman paksa..

      Padam
  14. Mcm tahan2 je senyum tu...

    BalasPadam
  15. sejuk je mata memandang :)

    BalasPadam
  16. Balasan
    1. senyum tak perlu kata apa-apa..hehe..

      Padam
  17. Senyum tak perlu dibayar dan nilainya tak terukur oleh wang....

    BalasPadam
  18. reben ke kat rambut dia tu?

    BalasPadam
  19. comel je..
    tgok ape tu dia bunda?hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. tengok kak nana dia yg suh dia senyumm..

      Padam
  20. comel.merah lagi ribennyer..hehe

    BalasPadam
  21. siapa yang andam dia ni ? keliru dah ni, tapi lelaki kan ni...esok2 zarif jangan lagi ya letak bunga tu..

    BalasPadam
    Balasan
    1. kakak dia yg andam kan sbb dia sibuk berebut cekak reben tu..awak tu lelaki tp nak jg sibuk pkai reben..

      Padam
  22. auuuwwwww.. comel habiss... haahahaha

    BalasPadam
  23. Balasan
    1. jangan sebut nak gunting..mengamuk dia..

      Padam
  24. cute betol.hehee teringat zaman kecik2 dulu. posing2 bila di depan kamera. hehehe

    BalasPadam
  25. comelnye.. haha nk anak mcm ni gak la :p

    BalasPadam
  26. eh.. camer nama kiter.. huhu

    BalasPadam