Rabu, 1 Mei 2013

Wordless Wednesday # Air Tangan Ibu / Isteri...

Ya Latiff......Subhanallah...

34 ulasan:

  1. KN, baik sekali di amalkan tiap hari kan ? moga hidup ini sntiasa diberkatiNYA.

    BalasPadam
  2. saalm.. bunda..
    inshaAllah akan amalkan..walaupon x kawen lagi..yeay!!

    BalasPadam
  3. waalaikum salam dan
    Salam buat bunda
    Selamat hari pekerja buat bunda.
    Terima kasih atas lawatan dan masa bunda di tempat ta.

    BalasPadam
  4. Thanks bunda..mgkin boleh diamalkan ketika memasak utk berniaga ye..?

    BalasPadam
  5. sebab tu..walaupun lauk yg dimasak simple..depa makan beriya-iya kan?

    BalasPadam
  6. alhamdulillah, terima kasih kerana mengingatkan bunda :)

    BalasPadam
  7. mmg elok diamalkan ni bunda selain berselawat waktu memasak tu kan

    BalasPadam
  8. selamat hari pekerja juga buat bunda.
    pergi mana cuti2 ni :)

    BalasPadam
  9. suka nk singgah sini sbb dpt sgr lagu BUNDA yg best ni =')

    BalasPadam
  10. nice info. nk masak pun kena ikhlas. ehehe

    BalasPadam
  11. assalamualaikum bunda.. tiba tiba rindu masakan mak di kampung

    BalasPadam
  12. ahhh.. rindunya nk blik mmgu ni makan masakan ibu.. hehe

    BalasPadam
  13. air tangan ibu pengingat kasih sayang...apatah lagi dgn alunan zikir

    BalasPadam
  14. Sesetengah kita cuma berzikir ketika dlm kesusahan. Ketika senang tak ingat Allah. Mereka lupa kpd kata2: ingatilah Allah dikala kita senang agar Dia mengingati kita di kala kita susah...

    BalasPadam
  15. Sy pun suka amalkan ini kalau memasak, menghidang atau pun mebuat air utk anak2 atau suami.

    BalasPadam
  16. air tangan ibu lagi sedap dr masakan lain

    BalasPadam
  17. keharmonian keluarga bermula di situ ...

    BalasPadam
  18. Bunda...Kalau suami yg masak nak baca ni juga atau ada lain?

    BalasPadam
  19. thanks for sharing bunda. :)

    BalasPadam
  20. tqvm... perkara yang baik haruslah dikongsi :-)

    BalasPadam
  21. betul tu bunda....peringatan yg baik utk sape2 yg nak masak utk family....

    BalasPadam
  22. Salam Bunda...
    Alhamdulillah..terima kasih atas perkongsian..
    cma sekarang dah mengamalkan.. klu dur.. jarang sgt2.. huhuhu

    BalasPadam
  23. salam bunda...mmg betul tu,masa nak kosek beras tu pun blh berzikir,berselawat ^^

    BalasPadam
  24. Assalamualaikum, bunda :)
    Cikgu saya pun pesan macam tu bila masak :)

    BalasPadam
  25. sedang cub selalu amalkan..tq BUNDA peringatan ini..:)

    BalasPadam
  26. salam..
    tq untuk peringatan :)

    BalasPadam
  27. betul tu.....memasak adalh satu cara utk merapatkn lg siratulrahim antara keluarga.....lebih2 lg airtangan dr isteri n bunda!

    BalasPadam
  28. Alhamdulillah...sering diamalkan ni.

    BalasPadam