Isnin, 5 Ogos 2013

Menjelang Hari Raya...


        

Bismillahirrahmanirrahim...

As Salam,

Hari ini masuk hari ke 27 umat islam menjalani ibadah puasa. Lagi beberapa hari kita akan menyambut Aidul Fitri yang mulia.

Di kesempatan ini bunda mengucapkan "Selamat Menyambut Hari Raya Aidil Fitri" kepada semua rakan blogger yang mengenali bunda. ..

"Maaf Zahir Dan Batin" ..maafkan bunda sekiranya ada terkasar bahasa yang menyinggung hati kalian sepanjang setahun jagung bunda berblog ni...

Maklum lah sebagai seorang yang dah berusia dan bergelar ibu pula memang tak lari dari sifat suka menegur dan membebel...takut ada yang kecil hati..

Semoga raya tahun ini paling bermakna buat kita dan keluarga kita.. berayalah dalam kesederhanaan disamping mendapat barokah sepanjang syawal ini...Berhati-hati dijalan raya..

Semoga dipanjangkan umur kita dapat berjumpa lagi dilain entri....InsyaAllah...

Salam sayang dari bunda...

p/s: Jangan lupa puasa 6 bagi yang mampu..


52 ulasan:

  1. salam aidlfitri bunda...mohon maaf andai ada tersalah kata dalam komen di blog bunda...

    BalasPadam
  2. Salam Bunda
    Selamat Hari Raya, ampun maaf zahir dan batin
    Moga ukhwah berpanjangan

    BalasPadam
  3. Selamat hari raya Bunda...maafkan wan kalau ada salah komen atau cakap apa2 yer. Take care bunda.

    BalasPadam
  4. selamat hari raya bunda..andai ada salah dan silap, harap dimaafkan.. =)

    BalasPadam
  5. Salam Bunda tersayang, selamat Eidul Fitri juga dari Che Mid dan keluarga..

    BalasPadam
  6. Salam lebaran maaf zahir batin buat Bunda dan keluarga, moga lebaran ini kite raikan dlm kesederhanaan, InshaAllah...

    BalasPadam
  7. Salam aidilfitri dan maaf zahir batin dari kakak juga buat KN
    Moga bertemu di alam maya lagi selepas bercuti raya...

    BalasPadam
  8. slm singgah & ucap selamat hari raya maaf zahir & batin yer !

    BalasPadam
  9. Selamat hari raya buat Bunda sekeluarga... Maaf zahir & batin.. :)

    BalasPadam
  10. selamat hari raya bunda...semoga raya tahun ini lebih bermakna..^^

    BalasPadam
  11. Salam Ramadhan Bunda

    Selamat Hari Raya Aidil Fitri
    moga Bunda sekeluarga lebih ceria diSyawal ini disamping dalam pemeliharaan Allah

    BalasPadam
  12. selamat menyambut hari lebaran Bunda n maaf zahir batin..

    BalasPadam
  13. selamat hari raya bunda, maaf zahir dan batin...

    BalasPadam
  14. inshaaAllah bundaku =) Selamat Hari Raya juga..ampun maaf dipinta..

    BalasPadam
  15. mohon maaf lahir batin bunda

    BalasPadam
  16. Salam Aidilfitri Bunda moga lebaran ini emmbawa seribu rahmat buat bunda sekeluarga.

    BalasPadam
  17. Selamat hari raya....maaf zahir batin


    Hotlink satu...

    BalasPadam
  18. selamat hari raya bunda
    dan maaf zahir batin.. dari mama... :)

    BalasPadam
  19. Selamat Hari Raya Bunda . maaf zahir & batin

    BalasPadam
  20. salam aidilfitri bunda... sikit je lagi nak beraya ni :)

    BalasPadam
  21. Selamat hari raya bunda. Maaf kalau terkasar bahasa atau ada buat salah.

    BalasPadam
  22. Selamat Hari Raya kat bonda juga!!!!!!

    BalasPadam
  23. selamat hari raya bunda :) tak sabar nak raya

    BalasPadam
  24. Assalam bonda.. Qema singgah sini. Bonda buat kuih x raya kali nie? selamat hari raya bonda :)

    jemput la singgah blog qema :)

    BalasPadam
  25. Selamat Menyambut Hari Raya Aidil Fitri Maaf Zahir Dan Batin juga dari saya

    BalasPadam
  26. Selamat Hari Raya Aidilfitri buat bunda sekeluarga. ;)

    BalasPadam
  27. selamat hari raya bunda ..maaf zahir dan batin dari zara..=D

    BalasPadam
  28. selamat hari raya . maaf zahir dan batin juga . semoga kita semua selamat sampai ke tempat yang dituju ... insha Allah

    BalasPadam
  29. Selamat Hari Raya Aidilfitri bunda, maaf zahir dan batin, ikhlas dari Muhammad Zul Fahmi

    BalasPadam
  30. Selamat Hari Raya aidil fitri utk bunda,
    Maaf zahir batin dr aby sekeluarga

    BalasPadam
  31. salam aidilfitri bunda.. aiza pun mohon kemaafan di atas keterlanjuran kata atau komen yang mengguris hati bunda sepanjang perkenalan kita di alam maya..

    BalasPadam
  32. Selamat Aidilfitri buat bunda. Maaf zahir dan batin..

    BalasPadam
  33. salam aidil fitri kpd bunda n anak2 dari abe kie di kelantan... maaf zahir n batin..

    BalasPadam
  34. Selamat hari raya bunda... Maaf zahir dan batin... dah buat kuih raya ke bunda??

    BalasPadam
  35. Salam Aidilfitri..
    maaf zahir batin bunda.. :)

    BalasPadam
  36. Akhirnya dah dapat tinggalkan komen.

    Selamat Hari Raya Aidilfitri Bunda. Maaf kalau terkasar bahasa masa memberi komen ya.

    BalasPadam
  37. Assalamualaikum Bunda....
    Selamat menyambut Hari Raya Aidilfitri. Semoga bergembira disamping keluarga tercinta. Maaf zahir & batin =)

    BalasPadam
  38. Assalammualaikum Bunda, Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Dan Batin mohom ampun dan maaf jika ada kekasaran bahasa.

    hotlink satu.

    iskandarx[dot]com

    BalasPadam
  39. Assalamualaikum bunda..selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin dari SA sekeluarga

    BalasPadam
  40. assalamualaikum...bunda :)

    salam 1 syawal 1434H...maaf zahir dan batin kpd bunda dan keluarga :)

    insya Allah 2 syawal...puasa 6 bulan syawal pula :)

    BalasPadam
  41. Selamat Hari Raya dari IM juga. Muga Allah berkati hidup kita!

    InsyaAllah, IM puasa 6 Isnin depan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. bunda pun start isnin...InsyaAllah..

      Padam
  42. selamat hari raya ya... bunda..

    BalasPadam
  43. yup..pose 6 tu harussllaa..
    xble tinggal..hehe ^_^

    BalasPadam
  44. Selamat berpuasa 6 ye bunda.

    BalasPadam
  45. Salam Aidilfitri buat Bunda sekeluarga

    BalasPadam
  46. selamat hari raya bunda.. mohon kemaafan seandainya aiza terkasar bahasa/komen sepanjang perkenalan kita di alam maya..

    BalasPadam
  47. selamat hari raya juga.. maaf zahir batin..

    BalasPadam
  48. salam bunda..

    selamat hari raya buat bunda sekeluarga :)

    BalasPadam