Rabu, 16 Oktober 2013

WW # Hari Raya Korban 1434 H


45 ulasan:

  1. assalamualaikum.. :)

    cantik nya rambut lembu tuh..haha

    slmt hari raya aidiladha 1434H..mama dan keluarga :)

    BalasPadam
  2. Salam AidilAdha bunda... :)

    BalasPadam
  3. Salam Aidiladha bunda. Famous dah ye lembu dan kambing sekarang ni. Hehe

    BalasPadam
  4. Diorang pun nak glamer jugak Bunda

    BalasPadam
  5. Salam Eidul Adha bua Bonda dan famili. Nampaknya banyak blog hari ini (termasuk saya) bercerita tentang lembu dan kambing...

    BalasPadam
  6. haha salam aidiladha Bunda =)

    BalasPadam
  7. hehehehe...comelnya gambar...Selamat Hari Raya Bunda

    BalasPadam
  8. salam eiduladha..
    memang femes he he

    BalasPadam
  9. Selamat hari raya haji buay Bunda sekeluarga.. :D

    BalasPadam
  10. selamat hari raya aidilada hari ke2 bunda :)

    BalasPadam
  11. Kalau yg groovy macam ini lagilah femes KN
    Lepas hari tasyrik tak femes lagi dah..

    BalasPadam
  12. ihihihhi....Salam Aidil Adha Bunda...:)

    BalasPadam
  13. salam bunda
    Salam aidiladha dari ta sekeluarga..
    Senyum ta tgok gambr tu.

    BalasPadam
  14. Salam aidil adha bunda... hensem lembu tu hehe

    BalasPadam
  15. selamat hari raya eduladha..

    BalasPadam
  16. mmg fames . pengorbanan yg sungguh mulia ...

    BalasPadam
  17. femes dan sedia utk dikorbankan...

    BalasPadam
  18. salam aidil adha bunda...esok hari ketigakan bunda...hari terakhir utk kita melakukan ibadah korban ni...

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul tu wirda.. salam aidiladha untuk wirda sekeluarga juga..

      Padam
  19. Selamat hari raya Aidiladha :)

    BalasPadam
  20. salam perkenalan ya bunda.. terima kasey sbb dtg ke blog zura... zura dh follow bunda...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sama-sama Zura...terima kasih follow Bunda..

      Padam
  21. Salam aidiladha Bunda... Semoga apa yg kita korbankan diterima dan mendapat ganjaran yang setimpal...Insyaallah.

    BalasPadam
    Balasan
    1. InsyaAllah, begitulah yang diharapkan..

      Padam
  22. memang femes siap masuk blog lagi tu..hehe

    BalasPadam
  23. Assalamualaikum bunda. Salam Aidiladha :)

    BalasPadam
  24. assalamualaikum bunda, salam aidiladha..moga amal diterima Allah..doa byk2 di hari2 mulia ni :)

    BalasPadam
  25. salam aidil adha bunda....
    mama singgah..

    BalasPadam
  26. Salam AidilAdha Kak..
    Kiut muka lembu tu ....ahaks

    BalasPadam
  27. hihi..comel je..aah diorg karang ni tgh pemes
    yumida isi tabung Nuffnang sini - scfc - selamat menabung :)

    BalasPadam
  28. Hahahahahah....feymes semua kaum2 lembu sedunia kan.

    BalasPadam
  29. Kenapa yang dalam gambar tu kacak sangat untuk dikorbankan ? Kesian dia. Tapi lebih kesian lagi kalau tak dapat makan rendang lembu di pagi raya. hehe...salam kenal admin.

    BalasPadam
  30. Assalamualaikum, Bunda. Selamat Hari Raya Aidiladha.

    BalasPadam
  31. lembu yg ni paling glamour. klau dh smpi masa nk kena qurban, rambut kena kasi trim eahhhhh

    BalasPadam