Rabu, 30 Oktober 2013

WW # Biar Gambar Berbicara..






          

                                                                                 v
                                                                                 v
                                                                                 v
                                                                                 v
                                                                                 v
                                                                                 v
                                                                                 v
                                                                                 v
                                                                                 v
                                                                                 v
                                                                                 v
                                                                                 v                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
                                                                               
 
                                                                    

34 ulasan:

  1. Kekenyangan sampai tertidur ke tu bunda...?hehe

    BalasPadam
  2. Teringat kata2 seorang doktor dari Mesir yg merawat JR di hospital 3 tahun lepas. Katanya Malaysia adalah syurga makanan, makanan lebih dari keperluan manusia, sebab itu ramai orang Malaysia sakit dan tak sihat....

    BalasPadam
  3. sampai tertidur selepas makan.. kenyang sangat tu.. hehe..

    BalasPadam
  4. Puas sudah bermain, lapar... bila dah kenyang aduhai terus terlena..

    BalasPadam
  5. Bila dah main lapar, lepas tu makan.. then tertidur..hehe


    p/s : Myra sihat alhamdulillah Bunda :D

    BalasPadam
  6. hahahaha..tersandar kekenyangan!

    BalasPadam
  7. ha..ha..layu akhirnya..kenyang sangat ya Bunda..

    BalasPadam
  8. suka dia..dah kenyang tu terus nak lena ye bunda

    BalasPadam
  9. Bagusnye.. byk tu dia makan... kenyang benar nampaknye tuu...hehehe

    BalasPadam
  10. penat + kenyang = tido ... semangat sungguh dia mkn ...

    BalasPadam
  11. seronok melayan kerenah anak2 kecil ni kan

    BalasPadam
  12. salam ukhuwah dr sy. balas kunjung ke sini.. :D

    BalasPadam
  13. Ini betull2 penat + kenyang nih...... Comel sgt...

    x0x0 Smile ^__^

    BalasPadam
  14. hehehe....bdan pun dah letih bermain..perut pulak dah kenyang..apa lagi ...zzzzzzzz jer lah...

    BalasPadam
  15. Main --> Makan --> Kenyang ---> Tidur..zaman kanak2 memang terbaik

    BalasPadam
  16. dah kenyap bolh tertido tu..haha..comel lah anaknya..

    BalasPadam
  17. Geram tengok rambut dia...!

    BalasPadam
  18. Balasan
    1. anak jiran bunda...bunda mengasuh dia sejak berumur 6 bulan...sekarang dah berumur 3 tahun lebih..

      Padam
  19. dah penat bermain
    dah perut kenyang
    masa utk charge tenaga la tu... hehehe

    BalasPadam
  20. Sudah puas bermain dan makan....masa untuk melelapkan mata, seronoknya jadi kanak2, tidak perlu ada tanggungjawab dan berfikir masalah...

    BalasPadam
  21. Comei.... budak2 kecik macam ni.. tak dak masalah... main.. makan... tiduq bila2 ja...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Main..makan...tidoq bila2 dan dimana sja...

      Padam
  22. hahaha..makan..main..kenyang..tidur..cute..

    BalasPadam
  23. Assalam BUNDA.. :)
    Hehe.. cute muka dia kekenyangan.. :D

    BalasPadam
  24. Assalamualaikum bunda sye singgah sini dan baca...entri bunda. nti bunda pun singgahlah baca ye www.azimahshukor.blogspot.com :)

    BalasPadam
  25. he3..sronok dia bermain,lpas tu mkan..n then terlelap pula =) ragam kanak2

    BalasPadam
  26. Salam bunda.lama x singgah sini.tido betul ke tu?penat bermain n perut pun dah kenyang hihi.ceria n simple sangat hidup kanak2 kan

    BalasPadam
  27. salam bunda..

    zhariff yg comel!! hihi..penat main2..mknn..sudahnye mata pun dah zzz.. :p

    BalasPadam