Rabu, 9 Oktober 2013

WW # Konvokesyen Universiti Malaya..


              Tahniah anakanda Dr. Isz 

               Syukur Alhamdulillah...                    

                                                     

                                                                                 

52 ulasan:

  1. Tahniah untuk bundanya juga...syabas

    BalasPadam
  2. tahniah...saya tumpang bangga dan gembira KA..

    BalasPadam
  3. tahniah buat anak Bunda dan Tahniah untuk Bunda juga kerana mendidik anak sehingga berjaya..sura tumpang gembira...:)

    BalasPadam
  4. Tahniah dari kakak buat KN dan anakanda Isz..
    Moga kakak pun ada peluang melihat kejayaan anak kakak - lamanya nak tunggu..

    BalasPadam
  5. Tahniah..Semoga murah rezeki selalu ya anak bunda

    BalasPadam
  6. Assalamualaikum Bunda

    Alhamdulillah
    Tahniah Dr Isz
    Tahniah Bunda

    BalasPadam
  7. Tahniah bunda.. tahniah Dr. Isz.. Wahhh.. saya tumpang bangga la.. bestnya bunda dapat didik anak smpai jadi doktor!!! TAHNIAH lagi skali yer bunda!!!

    BalasPadam
  8. Alhamdulillah..Detik bahagia buat seorang ibu..

    Tahniah Dr Isz dan Bunda..

    BalasPadam
  9. Assalamualaikum,

    tahniah kak!
    nampak sangat gembira anak akak tu

    nak ati insyaAllah lagi 3 tahun harapnya dapat
    konvo mcm anak akak tu ...amin!

    BalasPadam
  10. Tahniah Bunda atas kejayaan anakanda Bunda. Bukan mudah utk melepasinya, tambahan pula sebagai seorang doktor. Tanggungjawab yg berat tetapi sagt mulia di sisi NYA.

    Pengorbanan yg benar2 berhasil...Bunda terbaik!!!

    BalasPadam
  11. assalam bunda.. alhamdulillah.. tahniah untuk bunda dan anak bunda.. :D

    BalasPadam
  12. Tahniah Bunda kerana telah berjaya mendidik anak-anak ke tahap itu. Saya dulu belajar di UM juga tapi tak sampai ke peringkat Ph D, kerana bila dah kerja dan berkeluarga malas nak sambung belajar ke tahap yg lebih tinggi....Kini cuma berharap anak-anak berjaya menyambung cita2 ayahnya yg tak tercapai....

    BalasPadam
  13. kebanggaan buat semua..
    tumpang gembira dengan kejayaan anakanda bunda..
    tahniah dr.isz

    BalasPadam
  14. tahniah dari uncle jugak ...

    http://shaiffulhairi.blogspot.com/

    BalasPadam
  15. Alhamdulillah =) tahniah bt anak bunda

    BalasPadam
  16. TAHNIAH BUAT DR.ISZ JUGA BUNDA...semuga terus menaburkan bakti!!

    BalasPadam
  17. Salam bunda... tahniah Dr. Isz dan bunda...

    BalasPadam
  18. Tahniah utk bonda dpt anak yg berjaya macam Dr. Izs.

    BalasPadam
  19. tahniah bunda.. Fiza pun bekas graduan UM.. >_<

    BalasPadam
  20. Tahniah..lega dah habis belajar kan

    BalasPadam
  21. Tahniah. Dah jadi doktor ye anak bunda ni. Semoga lebih berjaya lepas ni.

    BalasPadam
  22. salam bunda..

    Alhmdlh..tahniah utk ankda bunda ye ^_^

    BalasPadam
  23. salam bunda.. tahniah yea.. muka bahagia tuuuu.. heee

    BalasPadam
  24. tahniah bunda.. sejuk perut ib mengandung tengok anak dah berjaya

    BalasPadam
  25. tahniah, bukan senang didik anak hingga berjaya

    BalasPadam
  26. Salam ziarah. Jemput bertandang berkongsi inspirasi di http://wanariahamiza.blogspot.com/. Ukhwah itu indah. :)

    BalasPadam
  27. Tahniah buat bunda dan anak bunda...

    BalasPadam
  28. Tahniah. Pasti tersenyum je bondanya :)

    BalasPadam
  29. allahuakbar. kejayaan yg patut diibanggakan. best best best

    TAHNIAH :)

    BalasPadam
  30. Tahniah buat anak dan KN juga....
    Seronokkan KN tengok anak dah berjaya...

    BalasPadam
  31. tumpang gembira kejayaan anak BUNDA..Tahnia utk Dr. Isz..Tahnia juga utk BUNDA..

    BalasPadam
  32. Tahniah Bunda, n anakanda...

    BalasPadam
  33. Salam Ukhwah ...
    Tahniah Bunda & Isz . ..

    BalasPadam
  34. tahniah2..selamat menempuh alam pekerjaan pulak nooooo

    BalasPadam
  35. Alhamdulillah. Tahniah untuk anak Bunda dan Bunda juga ye.

    BalasPadam
  36. TAHNIAH buat Dr. Isz & Bunda......Selamat berkhidmat untuk negara..hehehe ^___^

    BalasPadam
  37. Salam bunda..
    Baru kesempatanembalas kunjungan...
    Seronok melihat anak dah berjaya.
    Tahniah juga buat bundanya...

    BalasPadam
  38. As salam bunda,

    Tahniah buat buna & Dr Isz! Sejuk perut ibu yg melahirkn... :))

    BalasPadam
  39. taniah buat anakanda bunda :)
    sejuk perut ibu mengandung :)

    BalasPadam