Selasa, 11 Mac 2014

SHiemaCMa 1st Giveaway 2014

                                                                
                                                                nak join KLIK sini



Bismillahirrahmanirrahim...
As Salam.....

Pertama sekali Bunda nak ucapkan tahniah kepada Shiema kerana berjaya melancarkan
GA pertamanya... :)

Kedua Bunda nak ucapkan Selamat Hari Jadi kepada Cik Seri sayang...semoga Seri dipanjangkan umur, sihat dan menjadi anak yang solehah juga diberkati hidup dunia akhirat..aamiin
Bunda join GA Shiema...



#prayforMH370... :(



28 ulasan:

  1. all the best Bunda =)
    #PrayForMH370

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum bunda. semoga berjaya dan murah rezeki ya. sheila klik tabung nuff bunda ya~~~

    BalasPadam
    Balasan
    1. Assalamualaikum bunda. selamat pagi. sheila singgah dan menabung nuff sini ~~~

      Padam
  3. bundapun join gak yerk.. selamat berjaya..

    BalasPadam
  4. Semoga berja bunda..
    #prayforMH370

    BalasPadam
  5. Good luck bunda
    Saya harap saya sempat join nanti.

    BalasPadam
  6. salam.. singgah sini bunda. semoga berjaya

    BalasPadam
  7. Selamat bersegmen & gudluck....

    BalasPadam
  8. bunda bersegmen?.. apapun tahniah bunda, semoga berjaya ye

    BalasPadam
    Balasan
    1. ye sayang, nak sokong Cma...lagi pun senang jer ..xpayah nk klik tu klik ini bagai...mana tau klu ada rezki topup bln ni...lega jgk..

      lagi pun sbenarnyer..bunda tengah kputusan idea nk menulis ni...

      Padam
  9. Best2 Nak Join Juga ...

    Sama-sama cuba k bunda ^^

    BalasPadam
  10. As salam bonda...
    Bonda sihat? heheh wahh syok yer rajin lah bonda join GA...hehhehe
    dah lama Umi Qi x join...rasa cm nak terjebak sama je hehehhe

    #sayanggggg bonda kembali heheh

    BalasPadam
  11. salam bunda
    Gud luck dari tirana aduka

    BalasPadam
  12. salam pagi...selamat bersehmen bunda..

    BalasPadam
  13. salam bunda..
    hihi..thanks sudi join n support..
    alhamdulillah..terima kasih utk wish tu..
    gud lcuk jg utk bunda.. :)

    BalasPadam
  14. Assalammualaikum...bunda,

    Doakan moga2 pesawat MH370 dapat dijumpai.. Insaallah..

    mselim3

    pls: bunda selamat bersegmen...

    BalasPadam
  15. All the best dan gud luck..hehe

    BalasPadam