Rabu, 18 Jun 2014

WW # Ramadhan Datang Lagi..

ehsan google



Rejab telah berlalu...

Shaaban sedang berlaku....

Ramadhan 1435H bakal menjelma...

Sudah bersedia kah kita semua?



31 ulasan:

  1. Kena bersedia untuk bulan yang penuh keberkatan nanti kan akak.

    BalasPadam
  2. bersedia atau tak kita kena lalui jugak hihih bulan penuh keberkatan, bulan yang di tunggu2...

    BalasPadam
  3. Dah rindu sangat dengan Ramadhan :)
    Bismillah, Ishmah akan bersiap :)

    BalasPadam
  4. Insya Allah.. dah mula ada set minda nak mula berpuasa.

    BalasPadam
  5. Insya-Allah kakak memang dah bersedia dan berharap moga Allah beri peluang ini buat kita semua.

    BalasPadam
  6. InsyaAllah.. welcome Ramadhan.. tak sabar..moga kita dapt menjalani nya dgn baik & tingkatkan ibadah

    BalasPadam
  7. Marhaban ya Ramadhan marhaban shahru siyam

    BalasPadam
  8. semoga kita semua dapat bertemu Ramadhan tahun ini...aamiin

    BalasPadam
  9. Sudah..tak sabar menanti ramadhan..bulan yang penuh keberkatan..

    BalasPadam
  10. in sha Allah bunda...harap mendapat keberkatan sempena bulan penoh keberkatan ni.....

    BalasPadam
  11. Looking forward kan BUNDA..moga semuanya dipermudahkan..Aminn..

    BalasPadam
  12. InshaALLAH sudah bersedia.

    BalasPadam
  13. salam bunda..
    alhamdulillah..alhamdulillah..
    nulan yg dinanti... cma tak sabar..seronok2.. :)

    BalasPadam
  14. insya Allah mudahan kita bersama melangkah menikmati musim bunga ramadan nan indah...

    BalasPadam
  15. insha Allah
    moga dipanjangkan umur
    bertemu kita dengan bulan Ramadhan tahun ni

    BalasPadam
  16. ahlan wa sahlan ya ramadhan..

    BalasPadam
  17. Sudah bersedia untuk turunkan berat badan beberapa kilo sebelum dinaikkan semula selepas Raya...hehehehe..

    BalasPadam
  18. insha Allah . klu dah biasa puasa sunat , alah bisa tegal biasa ...

    BalasPadam
  19. terima kasih atas perkongsian

    BalasPadam
  20. Ramadhan yg penuh barakah..sama2 kita tunggu dtgnya

    BalasPadam
  21. Salam bunda, Jm pun x sabar tggu bulanmulia tu

    BalasPadam
  22. Assalamualaikum.

    Singgah sini bunda.. :)

    BalasPadam
  23. InsyaAllah.. cuba untuk bersedia sebaik mungkin.
    Rindu sama ramadhan..:)

    BalasPadam
  24. In Sha Allah Bunda..x sabar nak menunggu

    BalasPadam
  25. In shaa Allah... menanti kehadiran Ramadan dgn ceria.. :) :)

    BalasPadam
  26. Menanti kedatangan tetamu dengan penuh harapan....moga dapat melayan dengan sebaik yg mungkin....

    BalasPadam
  27. insyallah bersedia, tak sabar nakk menanti ramdhan

    BalasPadam