Rabu, 15 Oktober 2014

WW # Dulu Dan Kini


Dulu 1998 - Kini 2014 (11 Okt)



.... Puteri bungsu ku.....

57 ulasan:

  1. Tahniah buat anakanda tersayang ni.. lega ya Bunda

    BalasPadam
  2. tahniah bunda dan anakanda bunda.....

    BalasPadam
  3. Alhamdulillah...tahniah ya...

    BalasPadam
  4. TAHNIAH untuk anak bunda. semoga sentiasa cemerlang dunia akhirat

    BalasPadam
  5. Tahniah utk anak bongsu muda...syukur alhamdulilah konvo dengan sempurna...

    BalasPadam
  6. tahniah untuk bunda dan anak,,semoga kejayaan sentiasa mengiringi.

    BalasPadam
  7. Tahniah. Moga berjaya di Dunia dan Akhirat.. Amin :)

    BalasPadam
  8. tahniah buat anakandan bunda...syukur.

    BalasPadam
  9. tahniah anakanda bunda...gemilang dunia n akhirat...

    BalasPadam
  10. Salam. Hee tahniah untuk anaknda bunda itu.

    BalasPadam
  11. Kakak tengok macam ini pun macam nak menitik airmata KN
    Tahniah buat anakanda Usu
    Cantik manis orgnya...

    BalasPadam
  12. tahniah buat anak bunda..dah besar dah

    BalasPadam
  13. tahniah buat anakanda bunda
    cantik orangnya :)

    BalasPadam
  14. Tahniah buat anak bunda dan bunda sendiri

    BalasPadam
  15. cantiknya dia. Tahniah untuk Bunda dan anak bongsu bunda.

    BalasPadam
  16. Tahniah Buat Puteri Bunda.
    Semoga Puteri Bunda sentiasa berjaya dunia dan Akhirat.. AMin~

    Tahniah jugak buat Bunda.. :)

    Semoga Anak2 Zura jugak memberikan Zura saat indah ini. saat ketika mereka menggenggam segulung ijazah.. Amin~

    BalasPadam
  17. Inilah berkat doa seorang ibu, akhirnya berjaya!
    Manis sungguh puteri bunda... :)

    BalasPadam
  18. wah bagga anak bunda.. Siap ada album kompilasi lagi

    BalasPadam
  19. Tahniah utk putri Bunda atas kejayaannya dalam akademik. Tahniah juga kepada Bunda yg berjaya mendidik dia hingga ke tahap itu...

    BalasPadam
  20. Alhamdulillah.. Tahniah buat puteri bongsu bunda.. semoga sentiasa berjaya di mana jua anakanda bunda berada.. =)

    BalasPadam
  21. alhamdulillah
    cantik anak bongsu bunda
    tahniah, mesti bunda bangga, dn hilang segala pnt lelah

    BalasPadam
  22. Kuah tumpah ke nasi le ni.. :)

    BalasPadam
  23. IM ni bab konvo dah selesai. kalau umur panjang, akan berpatah balik ke zaman mula pendidikan.... bila cucu masuk tadika...

    BalasPadam
  24. subahanallah tahnia buat bunda ibu mithali dan puteri bungsu...semoga kejayaan membawa ke arah mercu jaya lagi dala layar kehidupan ini...

    BalasPadam
  25. Tahniah buat puteri bungsu bunda...
    Tahniah buat Bunda jugak...

    BalasPadam
  26. Tahniah buat anakanda dan bunda.

    Bunda...samalah convo dengan anak buah saya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Owh ye ke?....KPM mana agaknyer yer anak buah tu?..

      Padam
  27. Bunda...cheq da 1998..spm..2014..dah tahun ke9 menjadi guru..alhamdulillah..tahniah buat bunda dan anak

    BalasPadam
    Balasan
    1. Puteri bunda ni 1998 grad Tadika KEMAS umo 6 tahun...

      Padam
  28. tahniah bunda dan puteri bongsu..
    seronoknya...bila anak konvo. saya ni entah sempat entah tidak..

    BalasPadam
  29. comelnnya putri bongsu bunda =)
    kejab aje dah besar ye, cepat betul masa berlalu
    dah konvo pun huh
    apapun tahniah ye, moga success pula di luar sana

    BalasPadam
  30. Alhamdulillah..Dah grad..fasa baru menanti BUNDA...moga succes k..

    BalasPadam
  31. cepatnya masa berlalu kan..
    alhamdulillah..tahniah..

    BalasPadam
  32. Alhamdulillah...tahniah bunda & puteri bongsu ☺

    BalasPadam
  33. Alhamdulillah...tahniah utk anakanda n bunda sekeluarga

    BalasPadam
  34. Assalamualaikum bunda
    pertama kali saya jejak ke sini.
    tahniah buat anak bunda
    gambar anak bunda masa thn 1998 pakai jubah merah sama lak warna pada thn nie : )

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ye lah...kebetulan...setelah 16 tahun kemudian nya....

      Padam
  35. Seronok kan Bunda anak dah besar2 semua.

    BalasPadam
  36. cepat betul masa berlalu...tahnaih buat anak bunda ye

    BalasPadam
  37. datang jenguk..syabas!..ramainya ukuhuwa kat sini. Semoga terus berkarya

    BalasPadam
  38. KN....anak KN ni tingkatan 4 kan.....
    Mesti pelajar cemerlang PMR kan..Tahniah utk KN dan anak

    BalasPadam
  39. alhamdulilahhh
    tahniahhhhhhhhhh
    sejuk perut kite hehe

    BalasPadam
  40. Tahniah buat puteri bunda... cantik je dia... :)

    BalasPadam
  41. Besar dah puteri. Tahniah untuk anak dan akak :)

    BalasPadam
  42. tahniah untuk akak dan puteri akak..

    BalasPadam
  43. tahniah , tumpang bangga & gembira bunda

    BalasPadam
  44. Alhamdulillah Tahniah buat Bunda & puteri bongsu bunda. Manis orangnya.. semoga terus beroleh kejayaan & menjadi insan yg cemerlang di dunia & akhirat... aamiin.. :)

    BalasPadam
  45. cantiknyaa anak Bunda...tahniah Bunda :)

    BalasPadam
  46. Tahniah buat puteri bongsu Bunda. Comellah dan lawa orangnya anak Bunda ni. Nasib baik saya ni perempuan. Kalau tak, memang tergoda sudah :)

    BalasPadam
  47. alhamdulillah. tahniah buat empunya diri & bunda..

    BalasPadam