Selasa, 22 September 2015

Aidiladha 2015M / 1436H



Bismillahirrahmanirrahim, As Salam...

Selamat menyambut Hari Raya Aidiladha yang jatuh pada Khamis 24hb September 2015 bersamaan 10 Zulhijjah 1436....

Antara amalan penting pada Hari Raya Aidiladha antaranya adalah Solat Sunat dan mengadakan ibadah korban iaitu menyembelih haiwan tertentu seperti kambing, lembu dan kerbau.

***Selamat beribadah dan beramal...

33 ulasan:

  1. selamat menyambutaidil adha utk Bunda...

    BalasPadam
  2. Salam AidilAdha buat Bunda sekeluarga..:)

    BalasPadam
  3. Salam AidilAdha juga buat Bunda dan keluarga..

    BalasPadam
  4. Bunda salam aidiladha utk bunda sekeluarga, apa menu istimewa bunda pagi raya haji nanti bunda, mesti sedap ni...

    BalasPadam
  5. selamat hariraya haji mak bunda tuu., maaf zahir batin ;p

    BalasPadam
  6. Salam Eidul Adha, semoga ibadah kita diterima Allah...

    BalasPadam
  7. Berkurban apa saja harta pun nyawa demi keluarga , bangsa dan agama .
    Selamat menyambut aidil adha bunda ^^

    BalasPadam
  8. Assalam Bunda,
    Selamat Menyambut Hari Raya Aidiladha buat Bunda Sekeluarga...
    Bersama kita mendalami dan memahami maksud qurban...

    BalasPadam
  9. Pejam-celik-pejam-celik dah nak raya haji kan KN
    Kakak rasa macam baru aje raya puasa. Raya haji pun macam baru aje dah nak dtg lagi
    Moga ibadah qurban kita tahun ini diterima Allah..

    BalasPadam
  10. Selamat hari raya korban buat bunda.

    BalasPadam
  11. Salam Aidil Adha..sama-sama kita mengenang peristiwa pengorbanan Nabi Ibrahim as dan Nabi Ismail as..

    BalasPadam
  12. Salam Aidiladha dari cik-puan-emy.blogspot.com

    BalasPadam
  13. salam aidiladha pada bonda dan seluruh keluarga

    BalasPadam
  14. Salam AidilAdha buat Bunda sekeluarga :)

    BalasPadam
  15. Salam Aidiladha KN....
    Masak apa esok KN.....balik kg tengok bapak ke?

    BalasPadam
  16. selamat hari raya aidiladha kepada bunda sekeluarga.. :)

    BalasPadam
  17. Salam Aidiladha buat Bunda sekeluarga. Semoga kehidupan kita semua sentiasa diberkati Illahi... aamiin.

    BalasPadam
  18. Lama tak singgah sini. Selamat Hari Raya AidilAdha :)

    BalasPadam
  19. Assalamualaikum bunda,
    `Aidul Adha Mubarak 1436H. Mudah-mudahan setiap pengorbanan yang dilakukan ada nilain disisi-Nya...

    BalasPadam
  20. Selamat Hari Raya Aidiladha Bunda, maaf zahir batin...

    BalasPadam
  21. Salam AidilAdha Bunda.Maaf zahir batin.
    Mesti ada masak special.. :)

    BalasPadam
  22. Salam AidilAdha.
    Maaf Zahir Batin.
    Syukur Alhamdulillah tahun ini dapat jugalah bersama berkorban.

    BalasPadam
  23. Salam Aidil adha buat Bunda & family dr bumi Sabah :)

    BalasPadam
  24. salam aidiladha jugak yea norazis..

    jemput ke blog ya

    BalasPadam
  25. salam eid al-adha buat bonda sekeluarga

    BalasPadam
  26. Salam aidiladha bunda... (^_^)

    BalasPadam
  27. selamat menyambut raya korban bunda :-))

    BalasPadam
  28. Selamat meyambut aidil adha.bunda

    BalasPadam