Rabu, 24 Ogos 2016

WW / Resit



Ringgit Malaysia:  30  Thiga Polo Saja
RoMA  No  39   JALAN   2/2

16 ulasan:

  1. heh..heh..nak cpt tls asal boleh fhm

    BalasPadam
  2. abang manes yg tules..hihihih

    BalasPadam
  3. Bangla ke yang tulis tu bunda...

    BalasPadam
    Balasan
    1. ye lah tu... Pak Guard yang catit resit bayaran Rukun Tetangga tiap bulan kat tempat bunda ni.
      Dah lama dah resit ni, baru perasan bahasa tulisan dia tu..

      Padam
  4. hahahahah sape yang tulis tu bonda..

    BalasPadam
  5. Baca pun tahu mesti org Bangla yg buat resit
    Tapi dia pun pandai keluarkan resit - adalah sistem cuma tak pandai nak ikut bahasa betul.

    BalasPadam
  6. Hihi....faham maksud tulisannya.

    BalasPadam
  7. Ini dah tentu bukan orang kita yang tulis ni. Lain macam betul ejaannya!

    BalasPadam
  8. Mat Bangla datang 2 minggu dah boleh cakap dan tulis bahasa kita.

    BalasPadam
  9. banglaa ye bonda ekekeke...tokey pun boleh plak bagi bangla yg isu resit hahahahah

    BalasPadam
  10. Macam tu pun mereka boeh kerja kat sini. Murah betul rezeki tempat kita.

    BalasPadam
  11. Betui2 old style ni Bonda.. Rare!

    BalasPadam
  12. Hehehee... rosak bahasa jadinya... :D

    BalasPadam
  13. Macam zaman-zaman dulu pula rasa, ikut cara sebutan hehehe...

    BalasPadam