Ahad, 16 September 2012

KRAF TANGAN

                     Bismillahirahmanirahim...


Assalam, rasanya dah lama tak buat kerja tangan  (kraf tangan)...seperti menyulam dan mengait. Kira-kira hobilah camtu...Tapi bunda ni nak katakan hobi tu tak juga lah..Kalau hobi pantang ada ruang waktu terus nak buat hobi kita tu kan....Tapi bunda tak pulak...Akak ikut rasa hati bunda dan kalau rajin je..



Kerja tangan yang bunda biasa dan suka buat ia itu mengait  (crochet) dan sulaman tangan. Baru-baru ni bunda sempat siapkan beberapa buah beg isi handfon.. (nak isi apa pun bolih..ikut suka dan kesesuaiannya) dan juga kasut bayi  (baby booties).



Saja suka-suka...alang-alang dah ada lebih-lebih benang yang lama-lama tu. Tak bolih lah nak fokus sangat...sakit bahu..lagipun mata cepat letih...Maklumlahkan  faktor usia...



Taraaa!!...Ini lah hasilnya cantik tak?..cute tak?... jumpa lagi dengan entry yang lain pulak....


3 ulasan:

  1. Balasan
    1. yer, bunda kait sendiri sayang..

      Padam
  2. cntiknya bunda....nak tempah sepasang kasut tu bleh tak...untuk newborn...hehehe...klu bleh nak warna pink

    BalasPadam