Rabu, 27 Mac 2013

WW # Mawar Putih...

Bismillahirrahmanirrahim..

                            

p/s: kembang mengharum ikut musim...


49 ulasan:

  1. salam BUNDA...cantik mawar putih dan kuning...

    BalasPadam
  2. telekung solat yang dijadikan hantaran kan :-)

    BalasPadam
  3. Assalamu'alaikum KN

    Salam kenal juga, terima kasih ke blog kak

    BalasPadam
  4. bunda buat ni? seninye tangan bunda ...

    BalasPadam
  5. cantiknyaaa bunda.. urmm anak bunda nak kahwin ke???? ke bertunang?? hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. hantaran adik lelaki bunda...last year dah..

      Padam
  6. cantik hantaran telekung tu dengan mawar kuning lagi....

    BalasPadam
  7. bunda gubah sendiri ke tu? pandai nya...

    BalasPadam
  8. cantiknya gubahan tu Bunda... :)

    BalasPadam
  9. memang betul2 mawar putih ni....

    BalasPadam
  10. Wah, siapa yang kahwin ni kak? Cantik sungguh gubahan hantaran tu. :)

    BalasPadam
  11. berbakatnya bunda ni.........

    BalasPadam
  12. Cantik nya...kreatif lah bunda:)

    BalasPadam
  13. Telekung untuk hantaran kan Bunda..kreatifnya..

    BalasPadam
  14. bunda buat ke? keretipnyaaaa bundaaa

    BalasPadam
  15. Assalam
    Mohon kesudian menerima kunjungan balas ini.

    Kapan gubahan begitu menawan, seperti Mawar Putih itu, jadi amat beratlah hati mahu merungkainya, sekalipun hanya dengan merungkai dan menggunakannya, hantaran menjadi lebih bermakna.

    BalasPadam
  16. Kena letak perfume ni bagi lagi harum. Hehe

    BalasPadam
  17. dulu sy semuanya masuk dlm kotak plastik jew.. kiki.. takde nak berhias2 dah

    BalasPadam
  18. Cantik gubahan tuh.. Bunda.. :)

    BalasPadam
  19. Assalamualaikum wbth...

    Selamat berkenalan...wah...cantikla gubahan telekung bunda...

    BalasPadam
  20. salam jumaat yg indah btat bunda..pekabar?

    BalasPadam
  21. cantiknya.. pandai gubah. hntran kite haritu buat sendiri.. sobsob.. dah la tak kreatif... sobsob.

    BalasPadam
  22. cantiknya gubahan tu bunda...

    *maaf lambat singgah..

    BalasPadam
  23. Salam KN..gubah sendiri ye, cantiknya, berseni tangan bunda...

    BalasPadam
  24. bunda gubah sendiri ke?berbakat jugak ekk..cantik!

    BalasPadam
  25. salam bunda..
    hihi.. mak saya pon suka buat gubahan ni..
    semua gubahan abang2 dengan adik lelaki saya semua dia yang buat..^^
    macam2.. adeh.. tapi bakat dia tak terturun ke anak dia yang sorang ni..hihihi..

    comel gubahan ni..^^

    BalasPadam
  26. slm bunda.wah cantik simple but nice.ms sy tunang dulu mmg cr idea n buat sdri,ms kawin auntie sy pulak gubahkan,rs puas bila hsl kreatif jd pujian tetamu ^^

    BalasPadam
  27. wahh kreatif dn cntik gubhn tu ^_^
    bunda yg wat ke?hehe

    BalasPadam
  28. Cantiknye. Ambik tempahan ke?

    BalasPadam
    Balasan
    1. tak lah...saja jer tolong buatkan utk adik masa dia bertunang dulu..

      Padam