Rabu, 22 Mei 2013

WW # ABC...Lompat Sikatak Lompat...



p/s: sesi uji bakat...kilauan bintang kecil..

32 ulasan:

  1. jangan nyanyi nanti hujan..hehe

    BalasPadam
  2. Salam Rabu buat Bunda dari Ummi..

    Ketuk loceng diambil sarjan,
    Sarjan menghukum marah sepagi;
    Kodok pitching lari panggil hujan,
    Hujan belum mencurah lagi...:D

    BalasPadam
  3. Praktis jangan tak praktis.

    BalasPadam
  4. Pitching lari ke tak itu no. 2 KN tapi keletah dia tu yg buat kita senyum suka.. Terapi minda bila pepagi tengok budak macam ni..

    BalasPadam
  5. takut hujan nanti bunda.. :D

    BalasPadam
  6. pitching lari kejar je la.. ;p

    BalasPadam
  7. hehehe.. gelak cidak tgk.. tangan mcm org kawad..

    BalasPadam
  8. Nyanyi jangan tak nyanyi.. =D

    BalasPadam
  9. hehhehe pitching lari tuh asam garam hehhe

    BalasPadam
  10. ala pelattt cumel la Bunda... hehehe...
    Salam Kenal Bunda..

    BalasPadam
  11. hehehe...lagu zaman kanak2 dulu..:)

    BalasPadam
  12. sejak kecik sampai ke besar mmg suara ini tidak layak menyanyi..ohh...sad

    BalasPadam
  13. Salam Bunda. comel budak kecik ni menyanyi ye...

    BalasPadam
  14. uji bakat untuk apa tu bunda. maaf le tak dapat nak dengar dia nyanyi. tengok je boleh. kat office tak boleh bukak sound.

    BalasPadam
  15. salam bunda.. semoga berjaya

    BalasPadam
  16. huhu rindu lak ngan lagu tu...ujibakat? sape? bundaka?

    BalasPadam
  17. aksi penghibur hati keluarga

    BalasPadam
  18. Sebut katakke tatak tu? Hee..comel

    BalasPadam
  19. tak hayati lirik , pitching lari , x der eye contact dgn penonton but good performance ... heheheee bintang kecil la bunda

    BalasPadam
  20. isk...bestnyer sora dia...he he he

    BalasPadam
  21. internet slow tak leh tgk video huhu

    BalasPadam
  22. he3..cucu yang ke berapa ni bunda?? :)

    BalasPadam
  23. danish pun melompat sam tgk video ni... hihihi

    BalasPadam
  24. salam..
    hahhahaa, comel sangat..
    hihihi, anna pon terasa nak myyi jugak...

    BalasPadam
  25. salam...hehehe...pelat ..tambah comel...

    BalasPadam
  26. haha boleh masuk ni kilauan perak...

    BalasPadam
  27. kiut miut nye sore die. mcm tuan die. :)

    BalasPadam