Selasa, 18 Jun 2013

Hadiah GA Dari Minie..

bangle dari blogger Minie

 Bismillahirrahmanirrahim...  As Salam,

beberapa minggu lepas bunda sesaja jer try join GA dari blogger manis  Minie ni... sebabnyer senang sesangat syaratnyer, tak perlu pun buat entri.

Tup-tup minie msg bunda dah menang GA beliau tempat keenam.. Alhamdulillah, bunda bukannyer selalu join segmen atau contest ni, tapi rezeki kan.. walaupun kecil nilainya, bunda hargai sesangat. Baru sampai petang isnin semalam.

Sekurang-kurangnya bolehlah bunda buat kenangan disepanjang tak sampai setahun jagung lagi pun bunda terjebak dalam dunia blogging ni.

Terima kasih Minie.

39 ulasan:

  1. tahniah bunda
    menarik hadiah tersebut :)

    BalasPadam
  2. alhamdulillah rezeki BUNDA..tahniah ya BUNDA..:)

    BalasPadam
  3. wahhh..rezki2..tahniah :)

    BalasPadam
  4. salam bunda..
    alhamdulillah...rezeki..
    cantknyee...
    tahniah bunda :)

    BalasPadam
  5. Waa...rezeki tu. tahniah bunda :)

    BalasPadam
  6. tahniah.. nnt share tips kemenangan ek.. :)

    BalasPadam
  7. tahniah bunda

    jom semak link peserta ;)
    trima kasih ye sudi join GA ciksu ni ;)

    http://lobaksusue.blogspot.com/2013/06/senarai-peserta-qr-minigiveaway-kedua.html

    BalasPadam
  8. Tahniah Bunda..cantik gelang tue.. ;p

    BalasPadam
  9. tahniah..cantik...bonda pakai laa...

    BalasPadam
  10. Tahniah KN. Cantiklah.. kalau anak kakak suka gelang-gelang macam ini.

    BalasPadam
  11. cantiknya...rezeki yg tak terduga,kan..

    BalasPadam
  12. salam bonda,
    salam kenal, terima kasih jenguk blog saya=)

    BalasPadam
  13. salam bonda
    Tahniah dari ta.

    Lawatan sejap ta.curi2 masa ni.
    Pekabar bonda

    BalasPadam
    Balasan
    1. wsalam TA, bunda sihat Alhamdulillah...moga mak TA juga beransur sihat ye..

      Padam
  14. Cantik...Alhamdulillah,tahniah bunda.

    BalasPadam
  15. tahniah bunda.. semoga terus murah rezeki lepas ni.. :D

    BalasPadam
  16. Kalau dah rezeki, sesekali joint pun menyangkut juga...Tahniah Bunda! :)

    BalasPadam
  17. ala..jeles la cikda hehehe.. tahniah tau.. cikda lom ada rezeki menang apa2.. (eh macam ada masuk banyak contest..) akekekek...

    BalasPadam
  18. Assalamualaikum bunda..

    Tahniah ye bunda..

    BalasPadam
  19. alhamdulillah, rezki berblogging tu bunda, tahniah :)

    BalasPadam
  20. Tahniah buat bunda. mmg comel hadiahnya

    BalasPadam
  21. wah! tahniah bunda...bangle tu buli buat koleksi hihi~

    BalasPadam
  22. Assalam bunda..alhamdulillah cntik gak 2 bunda :) tahniah..bkn sng nk mng

    BalasPadam
  23. Salam bunda.
    Sy nak ajak sume join GA ni
    http://shuhaidablog.blogspot.com/2013/06/shopping-time-giveaway.html

    BalasPadam
  24. Wah cantiknyaa. Rezeki tuu. :)

    BalasPadam
  25. alhamdulillah rezeki bunda tu... :)

    BalasPadam
  26. tahniah bunda...
    comel hadiah tu....

    BalasPadam
  27. tahniah bunda..cute hadiah tu..

    BalasPadam