Jumaat, 25 Oktober 2013

Niat...Nawaitu...



                                                                                                                       Bunda Nora,
                                                                                                                       Cheras Selangor,
                                                                                                                        25/10/2013.



Assalamualaikum,

    Kehadapan anakandaku  Mohd Ridzwan Abdullah semoga berolih sihat sejahtera disamping keluarga tercinta. Bunda disini juga Alhamdulillah, sihat-sihat juga.

    Disini ingin bunda mengucapkan terima kasih diatas kiriman hadiah  GA   dari  anakanda yang bunda terima pada 24/10/2013 yang lalu. Sebenarnya bunda pun dah lupa tentang hadiah ini.

    Walaupun hadiah itu tak seberapa dan mengambil masa yang lama, tak kisahlah, janji sampai juga. Yang penting niat dan nawaitu juga kesungguhan anakanda untuk memberi.

    Bagi pihak bunda, bunda amat menghargai atas ingatan anakanda itu. Bunda faham akan masaalah yang anakanda hadapi.

     Sekian sahaja hingga bertemu lagi di alam maya. Salam sayang untuk Wan sekeluarga.

                                                                                                                              Yang Benar,
                                                                                                                                  Bunda

    



                                                                                                                      

29 ulasan:

  1. Bunda bersurat2 ya..hehe :) Salam jumaat Bunda..

    BalasPadam
  2. huwaa....cikda kalau dapat surat dari my real bonda macam ni maw menetes airmata terharu..

    tahniah ye bunda..rezeki hehhe.

    BalasPadam
  3. salam ukhuwah bunda.btw and follow..

    BalasPadam
  4. Btul tu. Kesungguhan itu yang penting sebenarnya.

    BalasPadam
  5. Alhamdulillah...rezeki bunda.. :)

    BalasPadam
  6. alahai bunda...surat tu meningatkan sy ms muda2 dulu..
    rezeki bunda dpt hadiah ya..;)

    BalasPadam
  7. alhamdulillah..rezeki..tapi kenapa pulak sura yg rasa terharu baca surat bunda ni...hehehe:)

    BalasPadam
  8. Assalam bunda...


    Walau cpt atau lambat...walau ada halangannya...kalau dh rezeki bunda..pasti sampai jua ke tangan yg empunya..tahniah....

    BalasPadam
  9. Dah lama tak baca surat kiriman macam tu. Teringat zaman cinta monyet masa budak2 dulu, ramai yg berkirim surat. Apa pun, tahniah kpd Bunda kerana mendapat hadiah, syukurlah masih ada yg sayang...

    BalasPadam
    Balasan
    1. walaupun bunda selalu balik kpg jumpa bapak, tapi selalu jugak berkirim surat dengan bapak....hanta duit dan masih dalam bentuk surat sebegini dan membahasakan diri anakanda /ayahanda / bonda gitu...

      Padam
  10. Suka cara bunda...inilah cara orang dulu-dulu...penuh berbahasa dan sopan, bukan macam sekarang, sms dgn bahasa kontot...
    Tahniah bunda, dapat hadiah... :)

    BalasPadam
  11. salam bunda ..
    trkejut juga, ingatkan anak yg anta ..
    tp bila baca ada GA .. jadi faham maksudnya

    BalasPadam
  12. salam bunda
    Tahniah dari tirana aduka

    BalasPadam
  13. selamat pagi bunda, rezeki bunda tu.. alhamdulillah..

    BalasPadam
  14. lamanya tak menulis surat dan membaca surat...heee
    selalu dapat surat bank aja, haha

    BalasPadam
  15. sekali sekala dapat surat mmg best bonda
    Alhamdulillah rezeki bonda

    BalasPadam
  16. alhamdulillah dapat hadiah.. tahniah bunda.. :D

    BalasPadam
  17. tahniah bunda...heheh harga dan nilai tak berapa pnting janji ikhlas ;)

    BalasPadam
  18. salam bunda..

    wwah surat cinta..hehe

    yaya,lau orang bg takat pensel pon yaya suka..hehe

    *sebab jarang orang bagi hadiah..huhu cian x ;p*

    BalasPadam
  19. Wah..klasik surat macam ni...dah lama tak mengarang surat macam ni...hihihi..last masa sekolah :)

    BalasPadam
  20. salam perkenalan... done follow bonda... jemput follow anakda balik ^_^
    http://wwweffafarhana.blogspot.com/

    BalasPadam
  21. dah mcm surat je =) rezeki bunda tu..tahniah..

    BalasPadam
  22. alahai saya pulak yang terharu...huhuhu

    BalasPadam
  23. Assalamualaikum Bunda...wow bestnya dapat hadiah. Tahniah Bunda.

    BalasPadam