Rabu, 2 Julai 2014

WW # Hari Pertama Ramadhan..


~ mengalahkan orang yang berpuasa ~
pose ke?



44 ulasan:

  1. Alahaiiii siannya melepek sebab puasa. Tenguk budak-budak sanggup bersusah payah berpuasa agak-agak orang tua yang tak puasa tak malu ke dengan budak-budak walaupun kecil tapi bersemangat nak berpuasa. Malu sungguh kalau dalam berita ada orang dewasa kena tangkap sebab tak puasa.

    BalasPadam
  2. kasihannya. Penat berpuasa yea. Teringat masa kecil-kecil dulu.

    BalasPadam
  3. Sampai tersandar , kepenatan sungguh tu bunda :)

    BalasPadam
  4. bila tengok gambar ni teringat masa kecik2 dulu.Sekrg ni keaadaan pun sama mcm anak2 lelaki sy kalau posa..melepek je...heheh

    BalasPadam
  5. salam bunda,

    wuhuuuu sian, letih nampaknya tu, sampai terlentok kat kerusi.

    mencabar rasanya nak prektiskan anak-anak berpuasa dan nak ajar mereka erti perlunya berpuasa.
    alhamdulillah, jasmin hari ketiga penuh puasanya. harap dapat la dia bertahan smpai habis ramadhan. :)
    alhamdulillah, jasmin

    BalasPadam
  6. PUASA KE TU? KESIAN DIA..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sape2 pun tanya "zarif pose tak ?"...jawab dia "pose"...
      Tak lama pastu "mak nak susu"...hari2 camtu.....ha ha! ..so?

      Padam
  7. berpuasalahh tu..letihnya ya..

    BalasPadam
    Balasan
    1. "saya baru 4 tahunlah aunty Paridah"...

      Padam
  8. lerrr.. ingatkan pose.. hahahaha
    sampai melepek camtu yer.. penat sgt la tu~

    BalasPadam
  9. Ini bukan terlena lapar ni KN
    Tapi terlena kenyang minum susu sebotol gamaknya hihi...

    BalasPadam
  10. ala, ala ciannye....comel

    BalasPadam
  11. amboi...melepek sangat, macam kepenatan sungguh tu, hihi..
    sah....posa ni..

    BalasPadam
  12. hehehe...pose ler tu...letih sangat upanya

    BalasPadam
  13. Kalau berpuasa tentu dia sedang bermimpi berada di suatu lokasi dipenuhi pelbagai makanan pembuka selera... Nyam nyam nyam...

    BalasPadam
  14. Kakak dtg lagi KN..
    Biasanya kakak siram pokok kakak dgn air yg rendam ikan masa balik kerja tu. Ikan kan beku dlm fridge. Sementara nak bagi lembut rendam air, dan air itulah yg kakak guna siram kat pokok limau purut. Baja lain tak adalah... siram air biasa aje..

    BalasPadam
  15. alahai.. kesian dia.. letih .

    BalasPadam
  16. alolo..siannya.. belajar pose ye dik..

    BalasPadam
  17. Alololo... keletihan... comel lak tu... hahahah

    BalasPadam
  18. Dia ambil aura orang lain yang berpuasa lah tu kot. Kat sekolah oun ramai juga nampaknya anak cina india yang buat letih masa bulan puasa ni. Saya sengaja tanya yang dia letih sebab puasa ke? Hihi

    BalasPadam
  19. Alahai ciannya...memang nampak puasa sungguh.

    BalasPadam
  20. alaa..syiannya lepak habih..

    BalasPadam
  21. alaa..siannya..pose betul ke tu? hihi..

    terima kasih bonda atas doa..moga mendapat sambutan..:)

    BalasPadam
  22. alolo..comeynyer ! kalau pose tak tahu ler mcm mana gayanyer yer? hehe

    BalasPadam
  23. samalah cam afif anak saya bunda
    macam dia yang posa

    BalasPadam
  24. hehhehee comel betul gambar ni bunda....

    BalasPadam
  25. salam bunda..
    hhihiih..zarif..zarif..kemain kepenatan ye.. :p

    BalasPadam
  26. Betul kut kta kak zakie tu...hehe

    BalasPadam
  27. Issh..jangan kacau...kang dia jaga, kita pulak dikacaunya..

    BalasPadam
  28. comelnya dia tidur, dia ambik letih orang berpuasa tu, hehe :)

    BalasPadam
  29. Budak-budak, Bunda... biasalah lembik macam tu. Puasa tak puasa, belakang cerita :)

    BalasPadam
  30. memg betul betul.die nih kak

    BalasPadam
  31. Salam bunda, ehehe so cute lah zariff ni

    BalasPadam
  32. Hehe....tak pose ke dia tu bunda

    BalasPadam
  33. hahahhaa beria2 je tido mcm penat berpuasa :D

    BalasPadam