Rabu, 10 September 2014

WW # Fridge Sticker


from Yana Yani..tq dear ..



As Salam....

nampak tak kat mana Zarif lekatkan?..
bertuah boy..


Saya Muhamad Zarif Umar mewakili  Mak Nora saya..
Terima kasih aunty Yana Yani bagi fridge sticker kat Mak Nora... :)






39 ulasan:

  1. fridge sticker ni bagus juga..
    kalau yg magnet, selalu jatuh & pecah magnet nya :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul tu doc...kt umah bunda dah 3 dh pecah...terjatuh...x kuat magnet nyer...
      Satu tu ZArif lh buat main...

      Padam
  2. Zarif ni apa pun yg Mak Nora dapat seolah-olah dia punya juga.
    Lekat kat cermin kan boleh nampak muka dia sama... cerdik betul:)

    BalasPadam
  3. Kreatif Yana Yani...tak sempat Mak Nora nak tampal kt fridge..hihi..

    BalasPadam
  4. Ada fridge sticker pulak rupanya sekarang ni ye bunda. Baru tahu. hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. ada jer selama ni FS ..macam2...kat petiais bunda pun dah byk dh...
      Tapi tak pasti..betul ke orang panggil FS...atau bunda jer...

      Padam
  5. kiutnyeeee.. fridge sticker tu sama jer ke dengan FM bunda?

    BalasPadam
    Balasan
    1. ntah...bunda tgok xder pun magnet mcm FM biasa tu...so bunda panggil FS...xtau nk panggil apa.....ada ke name lain?

      Padam
  6. comelnyee...mana nak buat fridge magnet yer...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Cer tanya shidah razuan. Saya tempah dr dia

      Padam
  7. alhamdulillah..rezeki...pandai budak comel tu cari tempat letak sticker tu ya..

    BalasPadam
  8. tahniah zarif dapat hadiah...

    BalasPadam
  9. Salam Rabu Bunda..

    Comel FM tu..

    BalasPadam
  10. Amboi, Bunda... boleh nampak sampai sini tersenyum lebar dapat fridge sticker daripada YanaYani yek! Zarif juga yang untung. Apa yang Mak Nora dapat, Zariflah yang tukang rasmikan :)

    BalasPadam
  11. Eh sama... saya pun baru publish entri pasal ni... hahahah

    BalasPadam
  12. alhamdulillah comel fm bunda :)

    BalasPadam
  13. Cantik...boleh tambah lagi koleksi.

    BalasPadam
  14. amboi.. sukanya dia... lawakan.. mama pun dapat jugak..

    BalasPadam
  15. Alhamdulillah tahniah Bunda.. saya pun baru terima dari Yana semalam. :)

    BalasPadam
  16. bunda bleh wakilkan je utk update blog. power la bunda. comel fm tu.

    BalasPadam
  17. cantik..bertambah koleksi lagi kan.

    BalasPadam
  18. cantik... sesuai tempat zarif lekat kan tu... hehe

    BalasPadam
  19. Tahniah KN.... Nampaknya bukan KN jer suka Zarif pun tumpang sekali yer

    BalasPadam
  20. Bunda pun dapat jugak..maybe reader setia blog Yana Yani nih :-)

    BalasPadam
  21. Comel kiut, ada sesapa nk hntr ke saya hehe,.

    BalasPadam
  22. Makchaq punya fridge magnet pun banyak yg dah pecah terjatuh, berat agaknya.. tp yg jenis macam sticker ni tahan dan x pernah jatuh..

    BalasPadam
  23. tahnia dapat hadiah rupanya..

    BalasPadam
  24. Terima kasih tuk bunds juga ye
    Comel zarif buat gitu

    BalasPadam
  25. Comel FM dan modelnya tu... :)

    BalasPadam
  26. Benda baru ni. Biasa kita tahu fridge magnet..sekarang ada fridge sticker pula..

    BalasPadam
  27. kat cermin pon boleh tmpal ke?
    hehe

    BalasPadam
  28. Salam BUnda...
    cutenye FM tu..
    hihi.. tahniah :)

    BalasPadam