Rabu, 8 April 2015

WW # Senyum Jer




kek bentuk pusara



GST punya cerita
dulu takder, sekarang baru ada...







zarif pun senyum jer...



*** Senyum jer tau!..dan ceria selalu...macam zarif... :)...bunda pun tengah tersenyum ni...hihi...:)



32 ulasan:

  1. selamat pagi bunda.. pagi yg ceria.. hehe

    BalasPadam
  2. Ceriakan diri dengan lawak2 ni ya..

    BalasPadam
  3. Ceria pagi... :)
    Salam Rabu Bunda

    BalasPadam
  4. SALAM PAGI..SENYUM SAMPAI KE TELINGA..

    BalasPadam
  5. Senyum yg sampai mampu membuat bunyi gelihati terkeluar juga ni KN
    Macam-macam hihi...

    BalasPadam
  6. salam..menceriakan hari ku..hehe..

    BalasPadam
  7. tukar roti pon kena cas ka? ahahahaha ^_^

    BalasPadam
  8. cucu bunda dah besar makin hensem...kelakar lah semua gambar tu...mcm mana cucu bunda tak senyum hehhee...bunda nanti guna buat masker tau...ju nak tgk heheh

    BalasPadam
  9. Senyum ssmpi telinga bunda....

    BalasPadam
  10. adoi bunda tergelak sorang2 yan kat umah nie tau...:-))

    zarif semakin cumil...

    BalasPadam
  11. Evolusi ayam itu memang tepat untuk lelaki dan wanita yg dah kawin, hehehehe...

    BalasPadam
  12. Keh keh keh.. salam ceria selalu Bunda.. :D

    BalasPadam
  13. Tersenyum Zumal sorang2 bila baca entri nie... Zumal balas kunjungan dan follow Bunda ^-^

    BalasPadam
  14. assalamualaikum bundaa,,,yang gambar tahuu tuuu,,,haha mengekek sayaaa huhu

    BalasPadam
  15. heheheh...mmg senyum jer bila tgk gmbr2 tuhhhh

    BalasPadam
  16. selamat malam bundaa
    tukar roti tu apa dia tu bundaa hahaha
    memang fail ni bahasa kan ini bangla

    BalasPadam
  17. Haha...kesian ayam Jaguh tu KN...gondol jadinya lepas kawen hihi
    Alahai ....pandai Zarif senyum nak aircond KN ler tu hihi....

    BalasPadam
  18. hahahha hilang stress penat bekerja baca lawak2 kt atas ni bunda hihihi ;p

    BalasPadam
  19. Lawak yg atas sekali..

    "Tukar roti"???
    Taw pulak diorg ek.. haha..

    BalasPadam
  20. adus Bunda hahaha.. CT tumpang gelak kat sini..
    kadang2 ada yang kawan2 post kat wasap grup.. macam2..

    BalasPadam
  21. eheeheheh....hilang stress JM hari nih

    BalasPadam
  22. Tersenyum baca WW bunda kreatif

    BalasPadam
  23. Ni bukan setakat senyum,bunda.dah tergelak dah.ahahaha..

    BalasPadam