Isnin, 7 September 2015

Pati Herba Madu

imej dari botol kedua yang bunda sedang ambil

Bismillahirrahmanirrahim, As Salam...

pada entri bunda yang INI bunda pernah bercerita tentang sakit tekak dan batuk berkahak yang berlarutan dan juga kebaikkan jus lemon dan madu. 

Bunda ada terbaca dalam fb khasiat Pati Herba Madu seperti gambar diatas. Ketika itu sakit tekak bunda belum pulih sepenuhnya.  Setelah bunda baca khasiat produk dan testimoni, maka bunda pun hubungi nombor pengedarnya untuk cuba dulu sebotol.

maklumat pemakanan tertera dibelakang kotak


Pada permulaan botol pertama bunda dapati ia dapat mencuci perut, pembuangan jadi lancar dan sedikit cair dan kerap untuk sehari dua. Lepas tu normal kembali. Pembuangan angin pun kerap... atas dan bawah.
Sehingga habis sebotol... badan, perut dan kepala bunda rasa ringan, mungkin angin dah banyak keluar. Batuk berkahak semakin kurang dan tekak kurang bengkak dan saluran pernafasan beransur reda...

Sebelum ini doktor ada beritahu bunda bahawa tonsil bunda bengkak dan merah....sebab tu lah agaknya tekak bunda selalu berasa perit dan sempit untuk menelan makanan.

Menurut doktor lagi sekiranya bengkak tonsil bunda masih berulang dan tak mahu pulih, maka bunda disarankan untuk berjumpa pakar ENT, untuk buang tonsil bunda...bermakna bunda kena bedah membuang tonsil-tonsil bunda yang bengkak itu...

Aduhh!...serammm...
bunda belum bersedia untuk itu...baik bunda cuba cara lain dulu...

Akhirnye bunda jumpa produk ini... semoga bunda boleh sembuh sepenuhnyer...dengan izin Allah...
Kita hanya mampu berusaha, yang memberi kesembuhannya hanya Allah....


Produk Pati Herba Madu ini juga sangat baik untuk kurangkan kolestrol dan diabetes.
Kini bunda telah hampir habis untuk botol kedua. Alhamdulillah...

untuk pengetahuan, bunda dapatkan produk ini dari pengedar berhampiran tempat tinggal bunda...iaitu dari

Encik Mustafa...no:tel.. 019 2608922  (Bukit Aman/Desa Baiduri).....

Atau boleh google saja tentang produk ini untuk maklumat lebih lanjut....

clear herbs trading
www.bebaskolesterol.com
patiherbamadu.blogspot.com


***setiap penyakit itu ada penawarnya , kecuali mati..


42 ulasan:

  1. madu memang sesuai untuk hilangkan batuk dan sakit tekak. Produk yang bagus.. (^_^)

    BalasPadam
  2. Alhamdulillah dah jumpa penawar yg serasi. Kakak selalu juga dengar iklan produk ini di radio IKIM. Tapi tak tahulah di JB sini ada pengedarnya atau tidak. Kalau baca dia punya kandungan sangat menarik KN.

    BalasPadam
  3. produknya boleh juga tuh
    Semoga cepat sembuh :)

    BalasPadam
  4. Kalau jumpa produk ni kat sini nak juga try satu ,baca blog bunda ni nmpk bagus khasiatnya

    BalasPadam
  5. menarik juga. tapi saya ni jenis tak percaya pada produk yang melambak di pasaran dan masing mengatakan dialah yang terbaik...

    BalasPadam
  6. bagus utk pelawasan dn buang angin atas bawah...boleh dicobain..

    BalasPadam
  7. wah ada testimoni ni berani lah juagk nak cuba..tkasih bunda

    BalasPadam
  8. Semoga Bunda cepat sembuh walau apa medium ubat yg digunakan..

    BalasPadam
  9. bab bedah2 ni memang menyeramkan...takutnyeee....alhamdulillah bonda makin sembuh

    BalasPadam
  10. Insyallah boleh dapatkan juga nanti.

    BalasPadam
  11. Madu memang antara perubatan Islam yang unggul.

    BalasPadam
  12. Alhamdulillah KN, jumpa dah penawarnya... takut woo bab bedah-bedah ni... lagi-lagi bagi org2 yang dah berumur macam kita ni... semangat dah tak kuat.

    BalasPadam
  13. Moga cepat sembuh bunda....take care

    Hubby yan suka minum madu...yan tak suka sangat..lidas

    BalasPadam
  14. Alhamdulillah dah jumpa penawarnya. Semoga bunda cepat sembuh.

    BalasPadam
  15. semoga cpt sembuh dh jumpa ubat yg serasi tu...

    BalasPadam
  16. semoga cpt sembuh bunda
    nk cr yg serasi mmg ambil masa, kan :)
    bila dh serasi terasa sayang utk tingglkannya

    BalasPadam
  17. saya sekarang ni pun tengah alami masalah yang sama
    mungkin faktor cuaca
    cam menarik produk yang bunda gunakan ni

    BalasPadam
  18. Alhamdulillah produk ni serasi dengan bunda..benda yg baik apa salahnya war2kan..sekarang ni faktor cuaca jerubu semua pakat sakit tekak batuk2

    BalasPadam
  19. Satu-satunyaMADU yang disukai oleh wanita.. :)

    BalasPadam
  20. Semoga cepat sembuh bunda :)

    BalasPadam
  21. Serba lengkap ramuannya..hebat. Harap cepat sembuh dari batuk..

    BalasPadam
  22. http://madey09.blogspot.my/ apa khabar..moga sihat dengan menggunakan produk ni..maklumat kesihatan untuk semua

    BalasPadam
  23. Kira serasilah produk ni dgn KN yer....alhamdulilah . Okje pun seram kalau kena gi sepital KN....nak pulak kena operate, triple ler seramnya hihi

    BalasPadam
  24. nampak mcm berkesan pati madu ni..

    elok dpt keluar angin..

    BalasPadam
  25. 2 minggu turun kolestrol..bagus ni...berapa harganya Bunda

    BalasPadam
  26. perkongsian yang baik bunda...mungkin boleh diamalkan nanti

    BalasPadam
  27. ngeri dengar kalo kene bedah tonsil tuuu., huhu2

    BalasPadam
  28. Semoga produk ini dapat membantu masalah tonsil Bunda.

    BalasPadam
  29. saya punya batuk, setiap kali kena mesti melarat sampai berminggu-minggu dan berbotol2 ubat dan bermacam2 jenis petua yang di sarankan semua saya amalkan. last sekali kena batuk itu hari, masa ke farmasi untuk kali ke beberapa kali entah, depa dah tak nak jual. malah bagi petua suh amalkan kicap sesusu yang di perah limau dan telan cam gitu. hihihihi

    BalasPadam
  30. Bagus juga produk ni. Khasiatnya pun banyak. Moga dapat menjadi ubat alternatif.
    Thanks info nya Bunda :)

    BalasPadam
  31. salam bunda =)

    mcm bgus je prodk ni...

    BalasPadam
  32. semoga cepat sembuh bunda... alhamdulillah produk ni serasi dengan bunda...

    BalasPadam
  33. Alhamdulillah, kena produk ni dgn Bunda. Moga bunda sihat sepenuhnya.

    BalasPadam
  34. Semoga Bunda cepat sembuh.. aamiin. Dari semalam saya pun dah mula batuk2 disebabkan jerebu ni...

    BalasPadam
  35. Bunda.. bagaimana nak order produk ni?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Nak senang kol /msg en Mustafa yg ada no. dia kat atas tu... en Musatafa dari Desa Baiduri/Bkt Aman... kalau cari dalam FB pun ramai lagi contact no. pengedarnyer boleh dapat kat sana...ikut lah kat mana kawasan terdekat dgtempat kita tinggal...Ekma dari mana?..

      Bunda memang tiap bulan beli ngn en. Mustafa jer....

      Padam